Foto bij Five - Concert and the Meet and Greet

Als jullie nog leuke ideeën hebben voor deze story hoor ik ze graag,
Zit ze in een reactie of stuur een bericht of zet het in mijn gastenboek, alle ideeën zijn welkom en ik zal proberen zo veel mogelijk ideeën in mijn story te verwerken...

Ik stond Bill dus alleen nog maar aan te staren en zei verder niks meer...

"Maar ik ga maar weer is verder want het concert begint zo" zegt Bill "Is goed, dan zien we je straks wel weer bij die Meet and Greet" zegt Emily en Bill loopt weg.

Emily stoot me aan en zegt: "Sam! Kom terug op aarde! Aarde aan Sammy!" "He, wat? Waar is er brand?" zeg ik nogal verward. "Nergens, er is geen brand, ja misschien in jou hoofd, maar kom op schiet op het concert begint zo!"

Snel lopen Emily en ik door...
Tijdens het concert staan we aan de zijkant van het podium en we staan alle nummers keihard mee te zingen...

Na het concert komt er een man van de beveiliging naar ons toe lopen die ons naar de kamer leid waar we straks die Meet and Greet hebben.
Terwijl we achter de man van de beveiliging aan lopen zingen we het nummer Noise...

We lopen door de gang waar de kleedkamers zitten de man van de beveiliging stopt voor een deur waar op staat: "Gezamenlijke ruimte" en zegt dat we daar even moeten wachten en dat de jongens er zo aan komen...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen