Foto bij 19

ik doe hoofdstukjes tot het 1e jaar voorbij is en dan ga ik door naar een tijdsprong zodat er meer actie in gaat komen! :]
als jullie iets van tips hebben of iets niet leuk vinden of snappen, gewoon zeggen

Ik voel de zon op me gezicht branden en ontwaak uit mijn slaap. Zuchtend lig ik op me rug en zie dat het half 12 is, ik voel met me hand dat mijn voorhoofd bezweet is. Ik had een eigennaardige droom.. Ik was in een groot huis met, keek naar mezelf in een spiegel ik was 4/5 jaar ouder en had een trouwjurk aan. Vervolgens stond in een zaal waar allemaal mensen netjes gekleed waren en mijn kant op keken, ik herkende er een paar van. Een bijna onmenselijk gezicht keek me aan, ik kreeg er de rillingen van. En voordat ik de persoon zag die op het altaar stond was mijn droom voorbij. Ik sta op uit mijn bed en kijk in de spiegel, ik zie mijn gezicht gewoon nog hetzelde als normaal. Een beetje kinderlijk nog, mijn zwarte haar vier sierlijk en stijl naar beneden.

Uit mijn kledingkast haal ik een zwarte broek en een rood topje. Ik stap onder de douche en krijg de beelden van de droom maar niet uit me hoofd. 'Goedemorgen' krijg ik van twee kanten toegemompeld. Ik zie mam en Embry aan de eettafel zitten, mam zit de krant te lezen en Embry zit op zijn mobiel en propt zijn zoveelste broodje in zijn mond. Ik ga zitten en begin aan mijn eigen broodje. 'O Ash, je moet over een uurtje naar Sam toe, een vriend van Sam is een tattoages en jij moet er nog een. Bij een shop zou het niet mogen. Geen zorgen hij heeft het ook bij ons gedaan' ik glimlach, ik wou altijd al een tattoo dus plakte van die neppe op me arm. Mijn glimlach verdwijnt ook weer als ik eraan denk dat ik geen topjes meer kan dragen op school.

een uurtje later vertrek ik naar Sam, wat gekraak lijd me af en draai rustig een rondje om mijn as. Het enige wat ik zie is een eekhoor die gauw naar een andere boom rent. Een beetje op me hoede loop ik stevig door, het voelt niet zo vertrouwd en ben blij als ik bij Sam aankom, ik krijg gelijk een knuffel van Emily en Paul. Ik zie in de keuken Sam praatten met een best stevige man voor met tattoages. Naast hem staat een machine en scherpe naalden. Ik slik, ik ben bang voor naalden. 'Emily worden tattoos met naalden gezet?' ze lacht 'Ach kind wist je dat niet dan?'

Reageer (1)

  • dineniel

    kzou hetzelfde hebben

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen