Zayn Twitter verwijdert
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Jaa het gaat slechter tussen Haz en Lou, vanwege Larry Stylinson
1 decennium geledenDirectioners shippen Larry Stylinson Hun leken samen wel echt gay gay (als je niet snapt gewn vrage xd) Dus ze kregen veel haat daardoor. Er was toen iets met het nieuws en toen vroegen die intervieuwers of Larry Stylinson real was. De 'directioners' die antwoord gaven, zeiden dat hun een echte relatie hadden enzo..... Dus nu is Larry Stylinson niet zoals het was:( Echt jammer:'(
En dat met Zayn, ten eerste, wie gaat dat nou filmen enso? egt vreemd... En als 2de, Zayn was duidelijk dronken en Paul stond er de hele nacht dus had het meisje geen enkele mogelijkheid om terug te komen naar Zayn! Hij kreeg veel haat op dat filmpje over dat hij vreemd zou gaan, over Perrie en over de Islam... Daarom heeft Zayn zijn twitter verwijdert. Gelukkig kwam Zayn weer snel naar Twitter:)
Top story girl:) XxX
Ik heb van die actie gehoord ja, maar ik snap niet waarom ik sorry moet zeggen als ik geen haat gestuurd heb ;p
1 decennium geledenWow.
1 decennium geledenTen eerste.. Waarom zitten die meisjes dat te filmen?? Dat vind ik dus echt niet normaal...
En ik wist het ook nog niet. Maar ik vind dat haat sturen wel heel erg ver gaan. Kijk dat hij dat heeft gedaan is natuurlijk niet echt ok, maar dat moet hij toch lekker zelf weten?
--
Had je al gehoord van die actie die ze gaan starten op 30 augustus?
FOTO
En serieus. Als mensen nou 1D gaan haten en zo vind ik dat echt belachelijk.
Directioner for ever!
i vind het juist fijn dat je het even hebt laten weten
1 decennium geledenik wist het namelijk nog niet eens!
echt zielig voor zayn(huil)
Maar ik blijf wat er ook gebeurt een echte Directioner(H)