All over school are couples

Adam pov
Waarom heb ik geen vriendinnetje, iedereen heeft wat met elkaar.
Eli met Clare, Drew met Bianca, Zane met Riley, de homo's, K.C. met Jenna, Alli met Justin, Sav met Holly J, Fiona met Finn, Paisley, de nieuwe, met Declan, Mr.Simpson met Miss Oh, Anya, met haar moeders dokter, Dr.Chris. De enige die geen relatie hebben zijn:Ik natuurlijk,Fitz, Dave, Bianca. Dat waren de enige die geen relatie hebben ik had gehoopt dat Paisley misschien de mijne kon worden als Declan het heeft uitgemaakt. Maar dat ziet er waarschijnlijk niet aan te komen en ik zit aan een tafeltje bij de school.

Bianca pov
Als ik daar Gracie,de lesbie, zie zitten. Loop ik er expres langs en zeg:'Hallo Gracie' Gracien kijkt boos en dat vind ik het fijnst dat ze boos kijkt dat is mijn bedoeling.Zo, oké, ze is een transgender wat nog ze of hij vondt me leuk ik hoop niet meer want ik wil niet met iemand die een transgender is dan voel ik me heel raar.

Alli pov
Ik heb met Justin afgesproken in The Dot daar hebben we een date. Nu is hij mijn vriendje me ouders mogen dit niet te weten komen anders worden ze kwaad en krijg ik huisarrest, waarschijnlijk.
'Hey Alli,hier',Dat is Justin die roept.
'Hey'
'Zo,en wanneer is onze eerste kus'
'Dat zeg ik niet'
'Of dat zeg ik niet'
Justin pakt me vast en we gaan naar een geheime plek ofzo iets.
Daar zegt hij:'Dit is het romantische plekje'
Hij begint opeens te zeggen: 'Wat ben jij mooi'
Daarna zoent hij mij, maar nu denk ik.... niks.

Declan pov
Met Paisley is het veel beter dan met Holly J, ook al zit ik nu op Yale en Paisley op Degrassi,maar zij kan niks duurs betalen zoals Havard, maar ze zei wel dat ze er heel graag op wou en sávons ga ik nog met haar webcammen op Skype, net als ik deed met Holly J. Maar ik hoop niet dat dit een soort zelfde relatie is als wat ik met Holly J had. O,nu is het al tijd voor de Skype met Paisley.

Paisley pov
Ik kijk op Skype en Declan belt.
'Hoi'
'Hey'
'Zo,hoeis het op Yale?'
'Niet echt, leuk want ik mis je'
'Ik jou ook'

Justin pov
Ik zie Adam alleen aan een tafel zitten bij The Dot en loop naar hem toe. 'Wat is er?'
'Niks'
'Nou,ik herken die blik anders wel'
'Ja,het is ik heb een familiediner met me tante en mijn moeder koopt Gracie kleding, in plaats van Adam'
'Oeh, je moet het wel aan je familie vertellen, want anders is het wel erg als zij het niet weten'
'Ja, zal ik doen ,bedankt'
Als ik wegloop kijkt Adam wel weer een beetje blij en hij loopt met me mee weer terug naar Degrassi.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen