Foto bij 001 ~ Desires

Childish (A)

First chapter folks ;D
- 313 hier is je hoofdstuk ;P

Jinora is 10 en Bolin 16 ;)

De zon stond al laag, een oranje rode gloed streek neer op Air Temple Island. Het liefst had Jinora nu haar glider gepakt en ging ze op weg naar de the pro-bending arena. Ze was er nog nooit geweest en vond het een leuke sport. Daarnaast zat Korra in ‘’The Fire Ferrets’’ team en wilde ze een training van ze zien. Maar helaas, haar vader vindt dat pro-bending een slechte invloed heeft op de traditionele kunst van bending.
‘Ik verbied het je Jinora.’ Eind discussie. (nauwelijks)
Ze mocht hem niet tegenspreken en knikte beleeft naar hem en liep maar naar haar eigen kamer met in haar hand een romantic novel.
‘AAAAAAH, mag boekenwurmpje niet naar de grote gevaarlijke arena 10 meter verderop?’
‘Heel grappig Korra, dit is gewoon niet eerlijk. Ik wil zo graag eens een pro-bending match zien.’
‘Hmm, kom ik heb een idee.’ Korra trok Jinora mee naar de keuken waar ze haar moeder Pema aantroffen. Ze had al een grote buik gekregen, het zal niet zo lang meer duren voordat er een vijfde airbender wordt geboren.
‘Pema, vindt je het erg als Jinora vandaag met mij mee gaat naar mijn pro-bending practice? Ze wilt het heel graag van dichtbij zien.’ Slim van Korra, ze wist dat Pema haar heus wel liet gaan en Tenzin luistert sowieso wel naar Pema.
‘Natuurlijk! Deed Tenzin weer eens moeilijk? Wordt eens tijd dat ik met hem hierover praat, mijn oudste dochter heeft de leeftijd bereikt om bepaalde handelingen zelfstandig te doen zonder ouders.
‘You owe me.’ Zei Korra toen we op de pier stonden.
‘Bedankt Korra!’
‘Je gaat het zo leuk vinden! Ik waarschuw je alvast, Mako is een enorme douchebag.’
‘Oooh the firebending boy that drives you crazy?’ zei ze plagend.
‘Weetje, ik kan je altijd nog terug naar huis sturen.’ dreigde ze.
‘NEE, nee ik zeg al niks meer. En wie zit er nog meer in de team?’
‘Oh, ik weet wel zeker dat je hem leuk gaat vinden Nora, zijn naam is Bolin. Je ziet daar wel wie het is.’
Jinora vroeg zich af waarom ze dat zo mysterieus zei.
Ze waren ondertussen al aangekomen bij de deuren van de arena.
‘Nou, daar gaan we dan.’

Reageer (2)

  • Childish

    Ahh you're the best, Mako's voice; FRIGGIN BUD BUNDY EHHHHHHHH

    1 decennium geleden
  • Phantomhive

    YEEEAH. Dit is zo leuk. En Mako is geen douchebag, maar een sexy vuurmeester die sexy kan vechten OKAY. Snel weer een hoofdstuk, (zonder er dit keer vier uurtjes over te doen).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen