If you believe - 7
Ongeveer 3 maand later...
Het is de avond voor het concert. Omdat het concert op zaterdag is, mag ik bij Nel blijven slapen. We kunnen allebei niet echt in slaap geraken. Het komt nu echt wel dichtbij. We liggen nog even te praten. We besluiten dan maar om nog eens te proberen slapen. Na een 20 minuten lig ik ook echt in slaap.
"Wakkerrr worden! Het is zaterdag! Nana Nana Nana Nana." "Hoe laat is het?", vraag ik zo goed als slapend. "8 uur", probeert Nel zo min mogelijk enthousiast te zeggen. "Oh boy, zo vroeg." "Je hebt nog tijd om je klaar te maken. We vertrekken rond 1 uur, half 2." "Ok", zeg ik. We staan op en trekken onze outfits aan.
Het is half 2 als we vertrekken. Ik had, zoals altijd, weer veel meer tijd nodig dan gedacht. We zijn er allebei helemaal klaar voor! Het concert begint om half 9. Het is ongeveer 2 - 3 uur rijden. Maar we gaan daar eerst nog eten in de McDonalds. Als we daar klaar zijn, gaan we te voet naar de concertzaal. Er staan al wat mensen. Maar niet om te zeggen overdreven veel. Na lang wachten buiten en binnen, begint het concert eindelijk. Hier hebben we al zo lang op gewacht en daar staan we dan. Dit is zalig gewoon!
"I thought I saw a girl brought to life. She was warm, she came around, she was dignified" begint Liam te zingen. Iedereen Begint te gillen. Wanneer Torn ongeveer 30 seconden bezig is, komen de jongens 1 voor 1 tevoorschijn. Bij elke jongen, gilt de hele zaal enkele seconden. Als het liedje gedaan is, zeggen ze gedag en beginnen een beetje raar te doen. Wat we dus van hen gewoon zijn. Zo gaat het ganse concert zijn gangetje. Op de vierde rij staan is echt geweldig! We hebben beide al veel foto's en filmpjes. Wanneer 'What makes you beautiful' is, steken onze spandoek met 'What you gonna do this time when it's Harry's solo?' in de lucht. De jongens zien de spandoek en lachen direct. Vooral Niall en Harry blijven er een tijdje naar kijken. De solo van Harry gaat beginnen. En ja hoor, Liam en Zayn trekken Harry zijn shirt open. Hij is wat verlegen. Tijdens het zingen probeert hij zijn shirt dicht te houden. Echt zo schattig. Maar wanneer ze het shirt opentrekken, gillen alle meisjes rondom ons. Ik zie Niall in 1 slag naar onze kant kijken. Alle meisjes willen dichter bij het podium geraken en beginnen te duwen. IK begin het super warm te krijgen. Vol angst neem ik Nel haar arm vast. Ze kijkt met een bezorgde blik naar mij en begint me te ondersteunen. Mijn benen beginnen terwijl te trillen. Ik voel mij vanbinnen helemaal wegzakken. Ik hoor nog de laatste tonen van WMYB voor ik zwart voor mijn ogen zie en op de grond val.
Hope you like it (: En aan de zee was het echt super. Vandaag heb ik een vriend gezien die naar Amerika is geweest en ik heb een sleutelhanger van NY gekregen, echt leuk :d En ik heb gisteren ook gezien dat ik een nieuwe abo heb, dus dankjewel echt waar! Xxxx
Reageer (1)
Haha wel een origineel spandoek (:
1 decennium geledensnel verder x