Foto bij Chapter 15 ~ Harry Styles

Sarah was naar haar vriendinnen en ik zat eenzaam op de bank met een glas Whisky in mijn handen. Ik liet de drank ronddraaien in het glas terwijl ik voor me uit staarde. Het houten kistje wat voor me op de salontafel stond, trok mijn aandacht. Ik had het gekregen van mijn vader toen ik het leger introk. Mijn vingertoppen liet ik erover glijden en zuchtte diep. Ik wist goed genoeg wat er in zat. De eerste keer dat ik het opende was ik geshockt. Waarom zou mijn vader me dit geven? Mijn vingers gleden naar het slot dat ik behendig opende. Het geweer omhuld door rode stof kwam tevoorschijn en even hield ik mijn adem in.

Ik liet me achterover zakken en nam een slok van mijn Whisky. Het brandde in mijn keel en ik wist dat ik nog maar een paar slokken verwijderd was van alles te vergeten. Veilig was het niet om die kist voor me te laten staan, maar ik overtuigde mezelf dat ik slim genoeg was. Weer zette ik het glas aan mijn lippen, maar merkte dat het leeg was. Hard zette ik het neer op de glazen salontafel. Ik nam het geweer vast en liet het in mijn handen rond draaien terwijl ik weer een zucht slaakte.

'I am going to forget this pain.'

Reageer (4)

  • SuperrrLouis

    omg, neeeh

    1 decennium geleden
  • ImLovingIt

    SNel verderrrr!! :D

    1 decennium geleden
  • amber1996

    snel verder pleaasseee <3

    1 decennium geleden
  • knowledge

    oh god....harry don't kill yourself! ):

    dat mag niet dan ga ik huilen!

    ga please snel verder!!!!<3333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen