Foto bij O11 Isabelle Cleo Harrison




Hope you like it!

Ze genoot van het ontbijtje met Oliver. Toen Nathan en Layla naar beneden kwamen, zag ze haar kans schoon en ging douchen. Daar trok ze een jurkje aan, en keek even in de spiegel. Ze keek om toen Layla haar naam riep. Het kleine meisje stond in de badkamer en rende op haar af. "Wat is er Lay?" vroeg ze en tilde haar op. "Isa mijn haar doen?" vroeg ze zachtjes, en lachtte er breed bij. "Natuurlijk lieverd." zei ze en zette Layla op de badrand. Geduldig vlocht ze het haar van het kleine meisje, en zette haar neer toen haar haar klaar was. "Zo, en nu naar beneden." zei ze en deed haar make up. Daarna ging ze de badkamer schoonmaken.

In de avond kreeg ze een fantastisch idee. Grace en Tyron waren thuis, dus ze kon best een avondje met Oliver weg. Ze wilde weten wat hij voor haar was, en of ze iets voor elkaar konden betekenen. Ze liep snel naar beneden. "Ollie! We kunnen naar de kermis in de stad." stelde ze vrolijk voor, en klapte in haar handen. Daarna pakte ze zijn hand zonder een antwoord af te wachten en rende naar de voordeur. Ze pakte een jasje mee, en liep naar buiten. Oliver had altijd geld mee, dat wist ze. En ze zou hem later wel terugbetalen, als ze geld overhad tenminste.

Met de taxi kwamen ze bij de kermis aan. Oliver had nog geen woord gezegd, maar dat zag ze eerder als iets positiefs. Ze drukte een kusje op zijn kaak voordat ze uitstapte. Geduldig wachtte ze tot hij naast haar stond, en pakte zijn hand. Ze liep rustig de kermis op, en keek om zich heen. "Kom dan gaan we in de kabelbaan." zei ze vrolijk. Ze zag Oliver grijnzen. "Niet goed, allerliefste Ollie?" fluisterde ze slijmerig en drukte een kusje op zijn lippen. "Natuurlijk wel." zei Oliver tegen haar lippen, en samen liepen ze naar de kabelbaan. Ze gingen in zo'n wagentje zitten, en kroop tegen Oliver aan.

Samen keken ze naar de mensen die onder hen liepen, en zoende elkaar. Dat laatste deden ze vaak, bijna de hele tijd eigenlijk. Ze stapte aan het einde er weer uit, en pakte zijn hand stevig vast. Ryan had ze al weken niet meer gesproken. Van zijn beste vriend had ze begrepen dat hij een nieuwe vriendin had, maar die had een slechte invloed op hem ofzo. Kon haar het schelen.

Ze keek verstoord op toen ze werd aangetikt. "Ryan?" vroeg ze verbaasd. Een walm van alcohol kwam uit zijn mond toen hij antwoordde. Oliver kwam beschermend voor haar staan. Maar dat had hij beter niet kunnen doen. Ryan keek hem kwaad aan, en gaf hem een zet. Oliver bleef echter stevig staan, en keek haar ex kalm aan. "Ryan stop." fluisterde ze, toen ze achter Oliver vandaan kwam. Maar dat hielp niet. Ryan sloeg op Oliver in, en ze hoorde zijn kaak kraken. Oliver haalde daarop uit verdediging. Even later waren beide mannen in gevecht, waar zij gewoon niet tussenkwam..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen