Foto bij slumber party with Lucas

Beste Jessica,

Leuk dat je zo snel gereageerd hebt. Ik zou je graag willen uitnodigen op een gesprek met mij om te kijken of je bent geschikt voor het baantje. Wat dacht je van morgen om half 3?
Ik zou je dan graag zien. Als je niet kan vertel het me dan en als ik geen mailtje van jou terug krijg dan reken ik op je. Het adres staat in de bijlage.

Misschien tot morgen,
Genevieve Simons.


´Morgen om half 3.´ Gelukkig heb ik morgen niks te doen. Ik sluit alles af en ga naar huis om mijn spullen te pakken en me klaar te maken om naar Lucas te gaan. Ik moet tenslotte vandaag weg. Ik zeg wel dat je….. Ehm.. Ja wat ga ik zeggen? Ineens komt er iets in me op en loop zelfverzekerd naar het huis van Lucas.

De deur gaat open en ik zie Lucas’ moeder daar staan. “Ik denk dat je voor Lucas komt. Ik zal hem even roepen.” Ze loopt de hoek van de gang om en begint keihard te schreeuwen. “LUCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS. JESSICA IS ER!!! Hij komt eraan.” zegt ze erachter aan en loopt weg. Niet veel later hoor ik iemand van de trap af komen en zie ik al een glimp van wat blond haar. Wat er daarna gebeurde ging heel snel. Lucas stormde op me af en gaf me een gigantische knuffel. “Aan die grote tas te zien, wil je een nachtje blijven slapen.” Ik bloos terwijl ik knik. “MAAAAAAAAM!!!!! MAG JESSICA HIER BLIJVEN SLAPEN??????” “Natuurlijk mag dat.” Ik maakt een sprongetje van geluk en sjouw mijn tas naar boven om in de kamer waar ik al zo vaak geslapen heb te zetten. “Wat voor reden heb je nu weer?” Hoor ik een stem achter me zeggen. Ik draait me om en kijk in de ogen van Lucas. “Ik wil gewoon bij mijn beste vriend zijn.” Probeer ik, maar ik zie dat het niet werkt. “Oké, mijn moeders huis wordt ontsmet want er liepen de laatste tijd kakkerlakken rond, vast van de buren die zijn erg smerig en ik kan niet naar mijn vader toe want die is bij zijn vriendin slapen en ik heb geen zin om alleen te slapen.” “Je hebt Thomas toch?” “Je kent Thomas. Als mijn pa er niet is gaat hij naar de disco.” Ik kijk naar Lucas en zie dat hij het gelooft. “Weet je.” Begint hij. “Wij zouden ook eens naar de disco moeten. Maar niet nu natuurlijk.” We lachen en ploffen op bed neer.
“Heb je nog wat te doen voor morgen?“ “Ja, hoezo?” “Nou gewoon een vraagje. Wat moet je morgen doen dan?“ Ik twijfel of ik wel moet zeggen dat ik een bijbaantje probeer te krijgen. “Ik ga solliciteren.” “Stoer, als wat.” “Als huishoudster.” “Bij wie?” “Weet ik nog niet precies.” “OEHHHHH……. Dalijk is het een rijke leuke jongen, en dan wordt je verliefd, maar dat kan niet want jij bent maar een huishoudster en hij een rijke jongen en besluiten jullie om het geheim te houden. Dan komen zijn ouders erachter en wordt je ontslagen maar je wilt hem niet verlaten. Maar toch ga je weg. Dan ben je hier omdat je natuurlijk bij je beste vriend wil zijn. De volgende dag ga je naar school en zie je dat hij je is komen opzoeken en vraagt je ten huwelijk. Jij zegt natuurlijk ja en vraagt mij als getuige.Zo leven jullie nog lang en gelukkig.” We lachen. “En wat als het nou een meisje is?” Vraag ik. “Dan stel je haar natuurlijk voor aan mij.” “Droom maar lekker verder Lucas.” Onder het lachen door, gaapte ik. “Is ons kleine meisje een beetje moe?” Ik speel met hem mee en knik kinderlijk ja. “Dan moet ik je zeker naar bed brengen?” “Ja.” Nadat we het grote bed van Lucas ingekropen zijn (Best Friends 4ever)praten we nog even.
“Hoe laat moet je daar zijn?” “Half 3. Het is in Rotterdam noord dus dat is ongeveer een half uur fietsen.” “Zal ik je brengen?” “Als je dat zou willen doen?” “Tuurlijk.” “Je bent echt de beste.” “Maar ik wil er wel iets voor terug.” Ik kijk hem verbaasd aan. “Wat dan?” “Een nachtzoentje.” Ik lach even maar geef hem toch een kusje op zijn wang. “Weltrusten.” “Weltrusten prinses.”

Reageer (2)

  • Axel8RoxVex

    (K)Here you go! A kiss on the cheek^^

    En snel verder gaan jij!!
    Xx(cat)

    1 decennium geleden
  • Londen

    verder!!!! please!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen