*Selena's POV*
Ik werd wakker geschud door mijn moeder. "Sel, je hebt een Interview bij Ellen, wakker worden" Ik mopelde. "Ja-ha" Ik zuchtte en werd wakker. Ik had totaal geen zin in mijn interview. En al helemaal niet in Ellen. Die gaat zeker vragen stellen over Justin en mij. Ik stapte onder de douch en ging snel even douche. Daarna trok in een Forever 21 shirtje aan met een skinny jeans. Mijn make-up word daar gedaam, en ik moet daar ook andere kleren aantrekken. Ik pakte mijn mobiel en liep naar beneden. Ik ging aan tafel zitten en at wat. Daarna keek ik op mijn mobiel. Een whatsappje van Alfredo: "Hopelijk" Ik grijnzde en deed mijn mobiel in mijn zak. Ik poetste snel mijn tanden en ging toen met mijn moeder naar de auto. We stapte in en reden naar de studio van Ellen. We kwamen aan er waren veel paparazzi en fans. Ik glimlachte maar nep. "Mrs. Gomez hoe is het tussen jou en Mr. Bieber" Ik negeerde hun en liep naar binnen. Ik groette iedereen en mijn make-up werd gedaan. Toen kleedde ik me om, en om half 9 konden we beginnen met opnemen.

*Caitlin's POV*
Ik werd langzaam wakker met een goed gevoel, Justin is al in Canad. Ik ging gelijk recht op zitten en pakte mijn mobiel van mijn nachtkasje. Ik keek snel even hoe laat het was, 9 uur en daarna scrolde ik even door mijn contacten heen, zoekend naar Justins nummer. Toen ik het had gevonden besloot ik hem te sms'en: "Hey mister Bieber, je bent al in Canada? Wauw. Ik haal je morgen op met Chaz & Ryan, dan gaaan we samen naar je moeder toe xx Cait" Ik drukte op verstuur en sprong uit mijn bed. Ik had er zoveel zin in!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen