*Selena's POV*
Met Demi zijn voelde goed. Het was net alsof ik alle problemen vergat. We bleven de rest van de avond in mijn studio met pizza en muziek. Toen we klaar waren namen we afscheid. "We gaan zeker nog vaker afspreken toch?" Vroeg ze. "Ja, tuurlijk." Zei ik glimlachend. We gaven elkaar een knuffel en gingen toen allebei naar onze eigen auto. Ik stapte in en reed naar huis. Toen aan kwam stapte ik uit mijn auto. Ik negeerde gewoon alle flitsen en liep direct naar de deur. Ik deed op en het was stillen donker. Mama, en Brian sliepen vast al. Ik zuchtte en liep rechtstreeks naar boven naar mijn kamer. Ik kleedde om, waste mijn gezicht en ging in bed liggen. Ik ging even op twitter en tweete wat: "@selenagomez: had an amazing evning with u @ddlovato, thanks for always cheering me up when i'm in a bad mood. And Lovatics and Selenators, watch us newest video" Ik zette de link er bij en drukte op tweet. Daarna slot ik af. Voordat ik mijn mobiel wilde weg doen kreeg ik een whatsapp wat Fredo. "Slaap lekker Sel, fijn om je te zien lachen op de video met Demi. Ik zie je nog wel." Ik glimlachte, "dankje Fredo, jij ook lekker slapen. Hahah, het was fijn wat afleiding. hopelijk is het bij Justin het zelfde." typte ik, en drukte op verstuur. Daarna sloot ik zonder te wachten op antwoord af, en ging ik slapen. Na zo'n lange dag.

*Justin's POV*
Ik werd werd wakker geschud door Kenny. "Word wakker bro, vliegtuig gaat zo landen. Ik mompelde nee, maar werd toch wel wakker. Ik keek om me heen opzoek naar een klok, en toen ik er eentje zag, zag ik dat het pas 3 uur was. Ik zuchtte en wachtte totdat het vliegtuig was geland. Ik deed nog even snel mijn riem om, en eindelijk ging het landen. Toen we stil stonden stapte we uit het vliegtuig. Wij mochten eerst aangezien we in first class zaten. Ik pakte mijn koffer, en liep samen met Kenny het vliegveld af. Toen ik naar buiten liep waren er een paar paparazzi, en een paar fans. Niet zoveel aangezien het bijna 4 uur 's ochtends was. Ik ging met een paar fans op de foto maar liep daarna al gauw door naar de auto die op ons stond te wachten. Onze koffer werd in de kofferbak gedaan, en we stapte in. We zaten ongeveer een kwartiertje in de auto toen we aankwamen bij een hotel. Ik stapte uit en liep naar binnen. Kenny regelde mijn kamer en we liepen daarna naar boven. Ik was nog steeds moe, dus toen ik aan kwam in mijn suite deed ik mijn kleren uit trok een jogging broek aan en ging slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen