*Selena's POV*
Ik hing op, en richtte me weer naar Demi. "Wat was er?" Vroeg ze terwijl ze naar haar laptop keek. "Justin zei: 'Pas op Selena.' tegen Alfredo." Zei ik verbaasd. "Owh, d.." "Maar laten we verder gaan met de video, ik denk dat ze het geweldig zullen vinden als ze zien dat we weer net zoals eerst video's maken" Onderbrak ik haar. Ik wilde Justin vergeten, en dat lukte niet door over hem te praten. Demi begreep en knikte. "Ja, inderdaad. Ik kan niet wachten om het te posten." Zei ze blij. Ik glimlachte en ging naast haar zitten terwijl ze onze video liet zien. De video was vol onzin en levenloze dingen, maar zo zijn Demi en ik. We lagen allebei dubbel van het lachen toen we klaar waren met kijken. En toen we een beetje bij waren gekomen, plaatste de video op youtube.

*Caitlin POV*
Het was al laat in de avond en over twee dagen had ik afgesproken om met Ryan en Chaz Justin op te halen. Ik zat een beetje dood achter m'n laptop en besloot even op youtube te gaan. Ik tikte "Justin Bieber" in en klikte op zijn nieuwste single 'Boyfriend' en beluisterde die paar keer. Wat is hij een getalenteerde jongen! Daarna besloot ik "Selena Gomez" op te zoeken en tikte haar naam in. Ik begon haar eerlijk gezegd een beetje te haten, ze heeft Justin pijn gedaan en ik zal haar daar door nooit meer vergeven. Ik zie dat zij en Demi een tijdje geleden een video had gepost en keek die. Ik staarde mijn scherm schaapachtig aan, ik vond het helemaal niet zo boeiend en ik lette eigenlijk helemaal niet op wat ze zei, ik begon alleen maar haar met mij te vergelijken. Zij is natuurlijk veel beter, ze is perfect..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen