*Justin's POV*
Ik werd gek door alles, ik luister mee wat Alfredo zegt. "Ze wilt met je praten" zei Alfredo. Hoe kan die.. Hoe wilt ze.. "Ik praat niet tegen die bitch!" Schreeuwde ik naar hem, waardoor hij terug schreeuwde en zijn mobiel in mijn hand drukte. "gooi 'em niet op de grond" waarschuuwde ik me "Ha-Ha" Zei ik vol met sercasme. "Wat moet je Sel?" Vroeg ik boos aan de telefoon.

*Selena's POV*
Ik hoordde Justin schreeuwen "Ik praat niet tegen die bitch" Ouch, dat deed pijn. "gooi 'em niet op de grond" hoorde ik Fredo zeggen. Eindelijk had ik Justin aand de telefoon. "Wat moet je Sel?" zei hij. "Justin er is niks tussen mij en Alfredo." Zei ik zo kalm mogelijk. Ik wilde het uitschreeuwen, maar probeerde rustig te blijven. "Hij moest met me praten, dus we ging lunchen. En nadat we hadden gepraat gaven we elkaar een knuffel." Zei ik. Onderhand was ik aan het huilen. "Fredo en ik zijn vrienden." Zei ik daarna. Ik sknikte en veegde mijn tranen weg. "Ja tuurlijk, lunchen een knuffel. wat the fuck Selena." Schreeuwde Justin naar me. "Het was lunchtijd dus we gingen lunchen. En Justin, hij vroeg waarom ik het had uitgemaakt. Hij wilde je helpen. Ik was verdrietig dus Alfredo gaf me een knuffel." Zei ik snikked. Dat was er uit. Ik hoorde Justin aan de andere lijn zuchten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen