*Selena's POV*
Ik kwam aan en stapte uit mijn auto. Ik liep naar de bank en zuchtte. Ik kreeg een whatsappje van Alfredo en we waren aan het praten over Justin die gebroken was. Daarna ging ik op twitter en keek op wat mijn timeline. Ik zag een tweet van iemand. "@SelenaTerritory: @justinbieber did Fredo and Sel had a date?" WAT? Ik schrok me dood. Ik zag een paar tweets met daarin "Selfredo" en toen een link. Ik wist niet hoe snel ik erop moest drukken, en toen zag een foto van Fredo en mij knuffelend. Dat was bij Subway, het was een afscheidsknuffel. Ik voelde een paar tranen komen en ik belde snel Alfredo. ''Alsjeblieft neem op.." Zei ik ongeduldig toen hij over ging.

*Justin's POV*
"Beantwoord me Alfredo!" Zei ik trillerig terwijl ik van de bank afsprong "Was je met.." Ik kreeg een brok in mijn keel, kom op door bijten Justin. "Was je met Selena?" Zei ik zwak. Hoe kon hij me dit aan doen! Waarom vraag ik het nog, ik wist het. Heel de wereld wist het aal zo wat! Ik keek naar mijn mobiel, weer op twitter. "Jus.." Wilde hij zeggen maar ik onderbrak hem "Nee, stil!" Schreeuwde ik zonder er bij na te denken #Selfredo trenden op twitter, wereld wijd! Ik ijsbeerde terwijl ik naar mijn iphone keek. En alweer gooide ik het op de grond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen