*Alfredo's POV*
Ik zuchtte zachtjes, en ging daarna tegenover Justin op de bank zitten. Ik pakte mijn mobiel er bij, en besloot met Selena te whatsappen. 'Sel, Justin gaat naar Canada voor een week." Stuurde ik haar. 'Owh, goed voor hem." Antwoordde ze niet veel later. "Sel, hij is nog steeds gebroken." Stuurde ik terug, '*zucht*' is het enige wat ze stuurde. We stopte met whatsappen en ik keek even naar Justin. Hij zat nog steeds op zijn mobiel. "Justin, hoe laat gaat je vliegtuig?" Zei ik om de stilte te vebreken.

*Justin's POV*
Mijn ogen werden groot toen ik allemaal tweets las over Alfredo en Selena die vandaag op een date waren "@SelenaTerritory: @justinbieber did Fredo and Sel had a date?" en "@BeAlrightSel: @justinbieber do you believe Alfredo and Selena are dating?" Ik schrok me dood en kijk even snel naar Alfredo die bezig was met zijn mobiel. Ik ga snel op google afbeeldingen en tik "Alfredo and Selena" in. Allemaal verschillende foto's van hun dat ze een knuffel aan elkaar gaven. Normaal als ik die soorte dingen zie geloof ik er niks van, maar dit, dit deed me gewoon pijn. "Fredo, waar ging je naar toe vandaag?" Vroeg ik boos. Ik keek woedend naar hem "Zeg het me eerlijk" schreeuwde ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen