oke die blijft gewoon leuk ^^

voor degene die nieuwschierig zijn hier is de link van de trailer!

http://www.youtube.com/watch?v=T96qgTNQeo8&feature=youtu.be

zuchtend laat ik me in me eigen huis op de bank vallen. 'Ik-haat-wachtlopen' kreun ik. Ik begrijp nu volledig wat de jongens er tegen hebben, het is vermoeiend en als er geen vampieren zijn om op te jagen zelfs saai. Embry ploft naast me neer en legt zijn arm om mijn schouder heen 'Fijn dat je ons nu ook begrijpt zusje'. Mam zet 2 glaasjes cola neer op de onderzetters. 'thanks' mompel ik al half slapent. Ze glimlacht 'Ik ben echt zo ontzettend blij dat ik jullie weer 2 weekjes voor mezelf heb!' 'uhuh' antwoord Embry die ook zijn ogen bijna dicht heeft. 'He jij hoeft niet te zeuren jij hebt geneens wacht gelopen!' por ik Embry in de zij,als we beginnen te kibbelen stoort mam ons 'Drinken jullie maar je cola op, ik ga vast naar bed, het is ten slotte al kwart voor 1' Als ik hoor dat ze boven is pak ik mijn cola en giet hem in 3 slokken naar binnen. ik hoor gekraak van de kast en zie Embry 2 zakken chips eruit halen, ik loop naar de tv en zoek in het laatje dvd's. Ik haal saw er maar uit en stop hem in de dvd-speler. Samen zitten we nog 2 uurtjes op de bank bijna alles opgegeten en opgedronken en besluiten alles op te ruimen en naar bed te gaan. Ik land in mijn oude vertrouwde bed, die luidruchtig kraakt. Ik mis mijn bed in Hogward nu wel. Na nog geen 5 minuten voel ik me wegzakken in een onrustige slaap.


Hij is best wel kort ben weg naar vrienden,
Maar goed nieuws! er gaan weer meer hoofstukken komen! :)

Reageer (1)

  • Ashtonswife

    verder?! En de Trailer is echt mooi(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen