even een extra lang hoofdstukje als excuus voor het trage uploaden

elise's pov
de volgende morgen word je door Nathan en Xavier opgehaald. 'vinden jullie het niet erg?' had je gevraagd 'nee mark is alleen maar aan het drammen over training en iedereen word er gek van dus we zijn blij dat we weg mogen' had Nathan geantwoord. het duurt niet erg lang of jullie zijn bij het hutje en jij die Lilly draagt en Xavier die Marly draagt lopen naar je kamer. 'ogen dicht' zegt Xavier als je naar binnen wilt lopen. 'waarooooom?' vraag je.'gewoon doen' zegt hij, je zucht en sluit je ogen 'oke maar als ik ergens tegen aan kom is het wel jou schuld' zeg je en loopt voorzichtig naar binnen. 'oke je mag kijken' zeg hij en je doet je ogen open en ziet dat je kamer anders is ingericht en staan er nu 2 bedjes in. 'de meiden hebben dit geregeld toen je in het ziekenhuis lag' zegt hij 'het is geweldig' zeg je en legt lilly in een bedje, pakt marly over en legt haar neer. je voelt 2 armen over e schouders, kijt om naar Xavier en geeft hem een kus. 'je bent lief' zeg je als je losbreekt van de kus 'jij ook' zegt hij 'hey Xavier' horen jullie bij de deur, je kijkt om en ziet Sylvia staan.'ik verpest het moment of niet' zegt ze 'het geeft niet' zegt Xavier. maar je denkt wel, denk je. 'wat is er?' vraag je 'de coach zag Nathan terug komen en toen moest ik jou gaan halen' zegt ze 'ga maar ik red me wel' zeg je 'ik zie je na de training' zegt hij en loopt de deur uit. je gaat achter je computer zitten en kijkt of je nog wat hebt gemist op msn. nee niets gemist,als je net wilt afsluiten krijg je een pop-up. je bekijkt het berichtje. "heey" het is van jordan "heey" type je terug "videogesprek?""ja hoor" type je en accepteert de video 'hoi alweer' zeg je 'hoe gaat het' vraagt hij 'goed met jou?' vraag je 'ook goed' zegt hij, je kijkt om als je een van de twee hoort 'is dat niet een week te vroeg?' vraagt hij 'een soort van, het is beter dan dat het gebeurd tijdens de finale' zeg je 'JORDAN!!!' hoor je 'dave?' vraag je 'nee Claude en bryce zijn weer terug' zegt hij zuchtend waardoor je moet lachen. de deur van de kamer zwaait letterlijk open en Claude komt binnen. 'ik moet een slot op mijn deur' zegt Jordan zacht 'je weet dat je moet trainen, hoi elise' zegt hij als hij je ziet 'hoi' zeg je 'je weet dat je moet trainen' zegt hij weer 'kom op ik heb net 3 uur achter elkaar getraind, mag ik ook even pauze' zegt Jordan 'de webcam staat nog aan weet je' zeg je droog 'ik geef alleen door wat Lina zegt Claude 'of te wel als jullie ruzie gaan maken doe dat even op de gang want er liggen er 2 te slapen hier' zeg je 'TWEE' zeggen ze tegelijk 'ja twee' zeg je 'wil je ons voortaan bijhouden?' vraagt Claude 'ik heb mijn hoofd even ergens anders weet je' zeg je 'sorry' zegt hij 'ELISE' word er beneden geroepen 'moment, WAT' roep je 'oke wij moeten stil zijn maar jij loopt te schreeuwen 'OF JE NAAR BENEDEN WILT KOMEN' word er geroepen 'WAAROM?' vraag je 'jongens ik moet van Lina vragen waar jullie blijven' word er bij Jordan gezegd 'o hey ik dacht je al te horen'zegt degene die binnen komt 'hoi bryce' zeg je 'maar waarom heb je niet eerder gezegd dat het een tweeling is' zegt Claude zonder ook maar enige aandacht aan bryce te schenken. 'oke 2 dingen..1 is het niet een weet te vroeg en 2...EEN TWEELING' roept bryce 'ja het is een wee te vroeg en je een tweeling' zeg je 'KOM JE NOG OF WAT' je hoort duidelijk dat dat Caleb was. 'hoe heten ze?' vraagt jordan 'Marly en Lilly, en nu ik toch bezig ben met bijhouden...' verder kom je niet en gaat met je handen zitten spelen.'ja wat wilde je zeggen?' vraagt Claude. je zucht je had dit eerder zo makkelijk gezegd maar je weet niet waarom nu niet. 'lilly is blind geboren' zeg je. 'ELISE KOM JE NOG' word er weer geroepen. 'KOM ERAAN, moet nu echt gaan' zeg je 'oke ik spreek je nog wel' zegt jordan. je sluit af en loopt naar beneden.

Reageer (1)

  • DeNaamIsGideon

    Yep het komt allemaal door de kappa.
    en ik word ook van beneden geropen voor iets nu xD

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen