Foto bij episode 17: Take off

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai : )

Dylan,Shiito en ik stonden op het strand te wachten op de vader van Shiito.Het was lekker weer,zeker met die zeebries erbij.Uiteindelijk kwam er een gespierde man in legerkleding aanlopen.
'Tou-san! tou-san!' Riep Shiito zijn vader blij.De man glimlachde.
'Hey kleine.' Zei zijn vader en ging met zijn hand door zijn haar.
'Dus...' Begon de vader en keek naar Dylan en mij.
'Mijn vrouw heeft verteld dat Shiito met vrienden hier kwamen om iets te vragen,dus wat is er?' Vroeg hij.Ik knikte naar Shiito.
'Mark-kun en Dylan-kun willen een team samenstellen en tegen de aliens strijden!' Riep Shiito enthousiast.'Maar oka-san vind het gevaarlijk.'
De vader keek naar Dylan en mij.Hij glimlachde.
'Jullie zien er als goede jongens uit.En mijn vrouw is zoiezo snel bezorgd.' Hij haalde zijn schouders op. 'Shiito kan gewoon mee hoor.Want doen doen we hetzelfde.Ik in vecht in het leger,jullie vechten in een voetbal team.' Zei de vader lachend.
'Because if we can't protect the Earth,you can be damned well sure we'll revenge it!' Riep Dylan met een grijns en een geheven vuist.
'Bwahahaa,ja jongen that's the spirit.' Zei de vader en kreeg toen een bericht via zijn pieper.
'Ah ik moet gaan.Doe jullie best en zorg voor Shiito.' Zei de vader en sprintte naar de branding waar een leger speedboot lag met nog twee mariniers.
'Fusensho tou-san!' Riep Shiito zijn vader gedag.Dylan riep ook nog wat maar ik volgde het niet.Het hele gesprek met Shiito's vader had ik eigenlijk maar half gevolgd.Ik keek steeds om me heen om te zien of Gouenji niet toevallig kwam.Zou hij toch niet komen?
'Yo Mark!' Riep Dylan.Ik keek op.
'Heb je het niet gehoord?' Vroeg Dylan.Ik fronste en schudde mijn hoofd.
'Shiito's vader heeft een taxi besteld.Hij heeft de chauffeur geld gegeven voor zeker wel ene paar ritten!' Vertelde Dylan blij.
'Kom we kunnen hem niet laten wachten.' Zei Dylan en liep vooruit met Shiito.Ik keek nog even om me heen en herkende de plek.Ik rende een stukje door en duwde,net als de eerste keer,de droge boomtakken aan de kant.Dezelfde sporen als eerst waren er nog.Verbrande plekken maar Gouenji was nergens te bekenen,tot mijn teleurstelling.Ik liet mijn schouders hangen en liep terug.Ik zag dat Dylan en Shiito al verder waren gelopen.Ik trok een sprintje naar ze toen en we liepen gelijk op.De taxi was een klein busje waar je bovenop kon zitten.Hij stond heel dicht op het stand.Dylan en Shiito begonnen hun spullen erin te leggen. Ik legde ze op de grond en liep nog een keer het strand op.
'It's a pity,that you haven't came Gouenji.' Mompelde ik.
'Oi Mark moet ik jou troep er ook inleggen?' Riep Dylan.
'Ja...eh wat noem jij troep?!' Riep ik terug.Ik zag Dylan bij de taxi grinniken en mijn spullen opruimen.Ik bleef op het strand staan.Waarschijnlijk hoopte een deel van mij alsnog dat Gouenji zou komen maar dan had hij er al geweest.
'Hoelang ga je daar nog blijven staan Mark?De teller loopt al!' Riep Dylan vanaf de taxi.Ik zuchtte.Ik zou het maar uit mijn kop moeten zetten.
'Ik kom al.' Riep ik en wilde net naar de taxi lopen toen ik een silhouet in mijn ooghoek.Hij kwam dichterbij en ik herkende zijn gezicht.Blijkbaar had hij getraind want hij had zijn schirt over zijn schouder,liep te zweten en had weer brandplekjes.



Een grijns verscheen op mijn gezicht.
'Yo!' Riep ik maar Gouenji had mij al in de gaten.Hij stond voor me stil en opende zijn ogen.Hij grijnsde.
'Sorry dat ik laat ben.' Verontschuldigde Gouenji zich.
'Dat is niet nodig.' Zei ik meteen.Gouenji had een ongelovelijke blik,alsof dit de beste keus was die hij ooit kon maken.
'Ik kan toch nog in het team?' Vroeg hij maar wist 't antwoord al.Ik knikte. 'Zeker wel!'
Gouenji lachte.
'Bedankt dat je hebt gewacht captain.'



Kort hoofdstuk weet t maar ik vodn t wel een goed einde zo:dat gouenji dus bij team mark zit
(krul)

Reageer (5)

  • KorraBlaze0

    Yeahhh

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    daan je verhaal is geweldig

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    oelala hahaa
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
    dooorxd

    1 decennium geleden
  • Amami

    Veder ^^

    1 decennium geleden
  • endoflove

    plaatjes zelf getekend behalve dan die gekleurde laatste:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen