Foto bij episode 16: Meeting a famous striker!!!

jajaja ik had deze al snel na het vorige geschreven maar nog neit geativeerd omdat ik eerst jullie wilde zien raden,gemeen he?

en wow ik dacht echt dat jullie het wel wisten te raden,ik bedoel plaatje met siluwet en de plek waar het is + vlammen draaiend!

Ik zat gehurkt in het zand.De jongen had mij nog steeds niet in de gaten.Ik zat daar nu zeker al 20 minuten.Hij ging maar door en door met het proberen van zijn techniek,wat ik denk dat een hissatsu moet worden.Steeds knalde hij weer in het water en liep hij weer wat brand wonden op van de vlammen maar stoppen was er niet bij.De jongen kwam weer boven water en ging weer op zijn plek staan.Wachtend op de volgende golf.


Volgende golf.Weer raakte hij eerst onder om dan met een rode gloed boven te komen.Maar deze keer verdwenen de vlammen al meteen en de jongen viel meteen weer in het water wat een behoorlijke klapper maakte dat ikzelf ineenkromp.De jongen stond op uit het water en keek mijn kant op.


Zijn ketting glinsterde.Hij keek verbaasd mijn kant op.Ik stond op.
'hey.' Zei ik en zwaaide.De jongen keek schichtig om zich heen.
'Ben je met meer?' Vroeg hij.Ik schudde mijn hoofd.Dylan en Shiito waren nog in het gasthof.De jongen kwam naar het strand gelopen.
Toen hij dichterbij stond herkende ik hem meteen.
'Jij bent Gouenji Shuuya.' Bracht ik verbaast uit.Dylan,Kazuya en ik hadden vaak de wedstrijden bekeken van Raimon in de football frontier.
'Ssshh!' Riep Gouenji en drukte een hand op mijn mond.
'Don't shout my name out of nowhere!I can't be found right now.' Sisde Gouenji in engels.Duidelijk was hij er goed in en dacht hij dat ik geen japans kon.
'Ik kan japans Gou...' Zei ik maar stopte midden in zijn naam.Niet zijn naam noemen,dat was ook zo.
'Noem me hoe je wilt.' Zei Gouenji die zag dat ik niet wist hoe hem te noemen.
'Wat doe je hier?Waarom ben je niet bij raimon?Waarom mag ik je naam niet noemen?' Ratelde ik.
'Ik kan hier niet praten.Sorry eh...' Zei Gouenji.
'Mark Kruger aangenaam. En ik weet wel waar we kunnen praten.' Zei ik.Gouenji knikte en liep richting een van de bomen.Hij schoof wat zand weg en haalde een shirt tevoorschijn.Het was zijn raimon shirt met nummer 10 op zijn rug.Ook op dat shirt zaten brand plekjes.We liepen naar het gasthof.Gouenji bleef op de trap staan,uit het zicht,terwijl ik op Shiito's deur klop.
'Oi Mark-kun wat is er?' Vroeg Shiito.
'Ik heb je kamer nodig,vraag niet waarom oke?Je kan bij Dylan blijven.' Zei ik.Shiito knikte zonder te vragen.Altijd handig wanneer iemand je vertrouwd,ze stellen geen vragen.Shiito ging naar Dylan's kamer en Gouenji liep met mij Shiito's kamer in.
Gouenji begon:
'Zoals je blijkbaar al weet is mijn naam Gouenji Shuuya en ben ik de ace striker van Raimon.' Waarop ik knikte.Gouenji wachtte even voordat hij verder sprak.Hij leek het zelf ook nog even op een rijtje te moeten zetten.
'Wat is er gebeurt Gouenji-san?' Vroeg ik en keek hem in zijn ogen aan.
'Je hoeft me geen -san te noemen.' Zei Gouenji,draaide zich om en keek naar buiten.
'Toen ik naar het ziekenhuis ging om mijn zusje Yuuka gedag te zeggen,omdat we achter de aliens aangingen,waren er ineens wat gasten.We dreigde dat als ik ze tegen zou werken ze Yuuka wat aan zouden doen.Ik probeerde het niet te geloven en ging gewoon met Raimon mee.Maar in de wedstrijd tegen Gemini storm bleek dat het me meer in de hand had dan ik dacht,mijn schoten miste.' Gouenji pauzeerde even.
'Coach Hitomiko schopte me uit het team.Iedereen denkt dat tenminste maar ik weet dat zij het wist.Sindsdien zitten die Alia gasten achter mij aan.Daarom kan je mijn naam niet noemen.Dan weten ze me zo weer te vinden.' Vertelde Gouenji.Volgens mij had hij nog nooit zoveel achter elkaar gepraat.Gouenji ging op de hoek van het bed zitten en keek me aan.
'Wat deed je op het strand?' Vroeg ik.
'Trainen.Ik probeer een nieuwe hissatsu te ontwikkelen.Het moet klaar zijn voor wanneer ik weer naar Raimon kan.' Legde hij uit.Ik knikte.Gouenji is een geweldige striker.Hij zou goed in het team passen en kan dan ook tegelijk zijn hissatsu trainen.
'He Dylan en ik zijn van plan om tegen de Aliens te strijden.Je kan bij ons team als je wilt.Shiito-kun zit er ook al bij.' Stelde ik voor en sloeg het deel over dat Shiito's vader eerst toestemming moest geven.Gouenji schudde zijn hoofd
'Nee ik zal herkent worden of men hoort mijn naam.Sorry Kruger.' Zei Gouenji en stond op.
'Wacht waar ga je naartoe?Je kan bij ons slapen,er staat een bank.' Zei ik.
'Als ik dat doe weet ik zeker dat je vriend me probeert over te halen.En dat kan ik niet laten gebeuren.Dan loopt Yuuka gevaar.' Zei Gouenji.
'Ik denk eigenlijk dat jij je aanstelt.' Merkte ik op.Gouenji trok een wenkbrauw op.
'Wat jij wil.' Zei hij en greep de deur knop.
'Wat?Ga je zitten wachten terwijl iedereen jou werk opknapt.Die Endou,zo heet hij toch?,zit te wachtten op jou.Jij gaat hier een beetje trainen en de politie moet maar Yuuka zien te beschermen.Kom op dat is niet jou style Gouenji-CHAN.' Blijkbaar hielp dit aangezien hij omdraaide.
'Wat is mijn style dan precies he?Alsof jij weet in welke situatie ik zit.' Riep Gouenji.Ik grijnsde.
'Toen Dylan en ik in Amerika waren kregen we het nieuws dat een bruin harige middenvelder in het ziekenhuis was beland.Natuurlijk dachten we meteen aan Kazuya.Maar zijn wij bij de pakken gaan neerzitten?Nee!Wij zijn hier naar toegekomen.En wij gaan ze verslaan.Denk na Gouenji!Je kan je hissatsu oefenen terwijl je bij ons bent.In de praktijk leer je sneller dat moet jij van iedereen weten.' Gouenji kneep twijfelend zijn ogen fijn.
'Zolang we je niet bij je naam noemen in de buurt van mensen en zolang je iets als een sweatshirt draagt herkent niemand je.Dat weet jij net zo goed als ik.' Zei ik nu rustig.Gouenji keek naar mij en draaide zich toen alsnog om.
'Ik ben op het strand.' Zei Gouenji en liep weg.Ik liep Shiito's kamer uit en ging naar de mijne.Dylan en Shiito waren aan het kaarten.
'He jongens.' Begroette ik terwijl ik binnenkwam.
'Wil ik weten waarom je alleen wilde zijn?' Vroeg Dylan.Ik wist al waar Dylan's gedachtes heen gingen.
'Perv!Ik had gewoon een gesprek met iemand.Niets anders.' Zei ik en Dylan kreeg een plagende vuist tegen zijn bovenarm.De avond viel snel en al gauw lagen we ieder in ons bed.Dylan lag al breed uit te slapen terwijl ik nog wakker was.Ik keek op de klok.half 2.Man,dan lag ik al langer dan 3 uur wakker.Ik stapte mijn bed uit,pakte onze voetbal,en liep het gasthof uit.
Ik liep richting het strand.De zee weerkaatste het weinige licht van de sterren waardoor ik alsnog kon zien waar ik liep,min of meer.Bij de branding aangekomen zag ik Gouenji zitten.Hij zat met zijn voeten in het water.
'Hey.' Zei ik en ging naast hem zitten.Gouenji keek niet op.
'Ik kon niet slapen,jij ook niet?' Begon ik om een gesprek aan te knopen.
'Ik dacht de hele tijd aan wat jij zei.' Antwoorde Gouenji en stond op.Hij pakte mijn voetbal.
'Welke positie speel je?' Vroeg Gouenji.
'Middenvelder.' Antwoorde ik en stond ook op.Gouenji begon de bal hoog te houden op zijn knieën,niet snel maar rustig en beheerst.
'Striker.' Benoemde Gouenji zijn positie ookal wist ik dat al.
'Weet ik.Ik heb je trouwens gezien in je wedstrijden met raimon,in de football frontier.Ik ben een vriend van Ichinose Kazuya.' Zei ik.Gouenji keek op.
'Ichinose?Hff hij is een goede middenvelder.' Merkte Gouenji op en tikte de bal met zijn knie naar mij.Ik nam hem over en begon ook hoog te houden op mijn knie,beheerst net als Gouenji.Toen was het ene tijdje stil terwijl we samen met de bal speelde in de nacht.
'...Wat je vanmiddag zei klopte.' Zei Gouenji opeens.Zijn zicht gefocusd op de bal.
'Wat?' Vroeg ik verbaast.
'Maar ik weet niet of ik het kan doen.Ik weet niet of ik Yuuka in gevaar kan brengen.' Ging Gouenji verder en passde mij de bal.
Ik gaf niet meteen antwoord en we speelde nog door.Na een tijdje zag ik de eerste zonnestralen aan de horizon.Verbaast liet ik de bal vallen.
'Je kan maar beter terug gaan en nog wat slaap pakken.' Zei Gouenji.Ik knikte en liep weg aan het eind van het strand stopte ik nog even.
'Morgen ochtend vertrekken we.Tot dan ben je nog altijd welkom in het team.'

Tumtumtumtummmmmm het was dus Gouenji(krul)

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    Awosome

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    trololxDD

    1 decennium geleden
  • Amami

    Ik heb het gevoel dat ik een déjà vu heb, maar dat kan ook door de hitte komen xD

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    hahahahha oke
    sneakyxd
    dooor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen