Foto bij » drie «

meet Fernando, 25 jaar, blond, voetballer bij Liverpool FC.

meet Jamie, 28 jaar, donkerharig, directeur Heathrow [vliegveld in Londen]

CST = Celebrity Security Team

Nadat je Tom naar het adres hebt gebracht en hem hebt verzekerd dat je morgen weer terug bent, besluit je bovenaan de lijst te beginnen. Fernando Torres.. Je stapt in de BMW en scheurt de weg op. Een uurtje later loop je de hal van Heathrow in. Je loopt direct door naar het kantoor van Jamie, de directeur, en een van je beste vrienden. Als je binnenkomt, staart hij je eerst nieuwsgierig aan. Als hij ziet dat jij het bent, verschijnt er een glimlach op z'n gezicht. 'Attina, baby! Ik herkende je haast niet, dear! What brins you here?' Je glimlacht. Je draagt een baggy zwarte sweater en je had je capuchon op, nogal logisch dat hij je niet herkende! 'J, ik heb je hulp nodig. Ik moet Fernando Torres vinden.' Hij knikt en vraagt zijn secetaresse het op te zoeken in de archieven. Hij biedt je koffie aan, maar je wijst zijn aanbod vriendelijk af. Je bent meer van de frisdrank. Op dat moment komt de secetaresse binnen, en zegt: 'Baas, mnr. Torres en zijn club Liverpool FC bevinden zich op dit moment in toestel 7190, een privejet die over een kwartier van ons vliegveld naar Canada vertrekt voor een trainingskamp. Als mvr. James hen in wil halen, zal ze binnen nu en 1 minuut tussen de koffers moeten liggen.' Je springt op, bedankt de secetaresse, zwaait Jamie uit en sprint naar een van de autootjes die bagage vervoeren. De bestuurder staat met z'n rug naar je toe zijn sigaret uit te trappen. Je hebt dus weinig tijd. Je springt tussen de koffers en klimt onder een grote, roze rugzak. Na korte tijd voel je het wagentje wegrijden. Na een korte rit van nog niet eens 2 minuten, stopt het wagentje. Zodra je de man hoort uitstappen, spring je onder de tas vandaan. 'CST, laad me in het vliegtuig!' roep je. De man schrikt zich te pletter, maar gehoorzaamd. Je gaat op je buik op de band liggen, en hij zet hem aan. Je opent een luik waardoor je de cockpit in kan klimmen. De piloot is al even verbaasd als de bestuurder van het autootje, maar ook hij laat je gaan als je je button laat zien en belooft je het vliegtuig niet te laten vertrekken tot je seintje. Je sprint langs de stewardessen, en bereikt het gedeelte met de spelers. Als je door het gordijn stormt, zie je de spelers verbijsterd zitten. Ook de agenten in de buurt doen niks. 'Attina!' hoor je opeens. Je draait je om en kijkt in het gezicht van Steven Gerrard, een van je oude beschermelingen. 'Steven! Kun je Fernando Torres aanwijzen?' Hij kijkt je verbaasd aan, maar wijst dan naar een kleine, blonde man. 'Fernando Torres?' vraag je. Je weet het antwoord al, maarja. Veiligheid hé. Hij knikt en je gaat op een vrije stoel zitten. Je vertelt de spelers het hele verhaal, en Torres besluit mee te gaan. Je bedankt de spelers voor hun geduld, seint de piloot, en samen stappen jullie uit het vliegtuig.

Reageer (1)

  • FeltCliffe

    je bent keigoed!!(H)

    Je schrijft echt super spannend!! i love that!!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen