Niall Horan
Niall Horan:
Nou heeft ze het aan haar moeder vertelt. Zal ik het ook vertellen? Nee nog niet. Straks word het tegen mijn broer vertelt, en dan vertelt hij het door! Ja dat gebeurt vaker. Als ik hem wat vertelde wisten zijn vrienden het ook. Het was al 5 uur 's avonds Lotte zou over 1 uur terug in Nederland zijn. Dan zou ik haar weer zien op Skype! Ik kan nog geen dag zonder haar... Hoe moet ik dit volhouden?! 'Hey Niall, is alles goed met je?' Mijn moeder liep naar binnen en ging langs me op mijn bed zitten. 'Ja hoor, hoezo?' 'Je kijkt niet zo blij.' Zal ik het maar vertellen? Lotte heeft het ook verteld dus ik ga het ook gewoon vertellen. 'Ik heb een vriendin!' 'Niall, wat leuk voor je! Maar waarom ben je dan niet blij?' Vroeg mijn moeder blij. 'Ze komt uit Nederland, ik heb haar hier leren kennen. Ze komt uit Nederland en is vandaag terug gegaan naar Nederland. Over een uur zie ik haar op Skype.' 'Leuk voor je, Niall. Vertel me eens hoe je haar hebt leren kennen!' Ik begon het hele verhaal vertellen vanaf de eerste dag in de file.
Toen ik klaar was met het vertellen maakte ik nog 1 ding duidelijk! 'Maar mam?' 'Ja Niall.' 'Niemand mag het weten, zelfs Greg niet!' 'Nee Niall ik zal het niemand vertellen.' 'Bedankt mam!' 'Kom je beneden taart eten?' 'Dat je het nog vraagt?!' 'Ochja dat hoeft niet je eet toch alles!' En we liepen lachend uit de kamer. 'Ik ga trouwens morgen naar Louis en Eleanor. We gaan weer uit eten, en daarna blijf ik daar slapen.' 'Dat is goed!' Na ongeveer 50 minuten later keek op de klok. Nog 5 minuten en Lotte komt op Skype. 'Ik ben naar boven, op Skype met Lotte!' 'Oke.' Hoorde ik nog. Ik deed mijn laptop aan en ging naar Skype. Ze is al online! Ik drukte op video-gesprek.
Er zijn nog geen reacties.