The end
This is it, het allerlaatste deel van she's a wave and she's breaking! Laat alsjealsjealsjeblieft weten wat jullie er van vonden, als er genoeg leuke reacties komen ben ik bereid om een vervolg te schrijven! Ik zou graag willen weten wat ik de volgende keer kan verbeteren, alvast bedankt. Verder wil ik jullie super bedanken voor het lezen van mijn story! Ik had nooit gedacht dat ik zo veel abo's zou hebben. I love you guys xxxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik hou van deze story! Je schrijft zo ongelofelijk goed! Ik heb 'm in 1 avond uitgelezen xxxx
1 decennium geledenWat kan jij goed schrijven zeg.. pfff.
1 decennium geledenDat is echt wat ik wou zeggen, je kan t echt super!!
liefs.
Hey, je schrijft heel goed!
1 decennium geledenIk zou het fijn vinden als je een vervolg maakt, maar als je vindt: hee, het is een goed einde' dan blijft het hierbij!
<3
Echt super story!! Je moet echt niks aan je schrijfstyle veranderen! Jij schrijft echt geweldig!! Anders, maar daarom zeker niet slechter! Ook hoe je over de drugs en alles schrijft, ik vind dat je daar lef moet voor hebben! Ik heb gelachen en gehuild tijdens het lezen van deze story en dat betekent bij mij dat het een geweldige story is waar ik moeilijk afscheid van kan nemen! Spijtig dat hij al gedaan is, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je een vervolg schrijft op deze story! Dit is een heel ander verhaal als alle andere cliché verhalen hier op Q en that's why I like this story so much!!!!!
1 decennium geledenAww, jammer dat hij is afgelopen ö
1 decennium geleden