Foto bij Gustav And Georg Know?

Nog snel een deeltje voordat ik moet gaan eten. Veel plezier en bedankt voor de reacties! ^^

Gustav p.o.v

De twin waren naar me toe gekomen, samen met hun zwembroek. Georg was gisteren hier blijven slapen en was er dus ook al. Ik keek toe hoe de twin hun grote handdoek op het gras legden, wat ze precies op dezelfde manier deden. Ik begon te lachen toen ze allebei tegelijk hun armen begonnen insmeren met de zonnecrème.
'Wat is er zo grappig, Gus?' vroeg Bill met een opgetrokken wenkbrauw.
'Jullie doen alles op hetzelfde moment,' grinnikte ik.
Bill keek Tom vreemd aan en lachte toen hij ontdekte dat het waar was. Daarna werd hij rood en smeerde zichzelf verder in. Het was niet de eerste keer dat Bill raar deed maar zijn gedrag deed me denken. Tom keek Bill niet aan, hij keek naar zijn handdoek.
'Iets te drinken? Ik heb ook ijsklontjes,' zei ik.
'Ja!' gilden de twins weer tegelijk.
Georg ging mee met me naar de keuken en hielp met met de glazen en de koude cola.
'Vind jij ook dat Bill en Tom raar doen?' vroeg ik.
'Ja. Wat zou er aan de hand zijn?'
Ik haalde niets wetend mijn schouders op en dan gingen we terug naar buiten. Gierig namen de twin hun glas cola en dronken ervan. Bill nam een ijsklontje uit het glas en likte eraan mijn zijn tong. Ik zag dat Tom keek, het leek bijna op staren. Bill's tongpiercing was zichtbaar door die actie. Ik vroeg me af of dat ding niet in de weg zat als hij iets at. Tom slikte, zette zijn cola weg en sprong dan in het zwembad. Ik trok mijn wenkbrauw vragend naar Georg op, die op dezelfde manier terug keek. Had Tom last van zijn hormonen of was hij misschien jaloers op Bill's tongpiercing?
'Zeg, Bill. Waarover hadden jij en Tom eigenlijk ruzie? Je was toen bijna een week niet te vinden,' zei ik.
'Ik had verteld dat ik homo was,' zei hij onzeker.
'Wat? Echt? Dat wist ik niet,' zeiden Georg en ik.
'Tom accepteerde dat niet maar nu is het weer goed,' lachte hij.
'Bill! Kom in het water, het is zalig!' schreeuwde de natte Tom.
Bill's gezicht werd ineens heel vrolijk. Het was soms niet te begrijpen hoeveel invloed Tom op zijn broertje had. Ze zouden niet zonder elkaar kunnen, dat was duidelijk. Bill sprong behendig in het water en proestte water naar zijn broer.
'Gatver, Bill! Wacht maar!' lachte Tom.
Hij duwde Bill kopje onder en begon hem daarna te kietelen. Het was leuk om hun lach te horen maar iets zei me dat er iets veranderd was tussen de twin. Ze deden nog aanhankelijker en vrolijker. Ze leken wel op een koppeltje.
'Gus, heb jij ooit eens een verhaal gelezen over twincest?' vroeg Georg plots.
'Wat is dat?'
'Het is precies wat je denkt. Incest maar dan bij twins'
'Wat? Tom zou Bill nooit tot zoiets dwingen!' schrok ik.
'Nee, dat bedoel ik niet. Wat als ze allebei dezelfde gevoelens hebben?'
Dat deed me nadenken. Er waren homo's op de wereld en het was ook bekend dat een broer en zus op elkaar verliefd werden maar als je die twee dingen combineerde? Had je dan Tom en Bill?
'Denk je dat ze iets met elkaar hebben?' vroeg ik.
'Tom word niet zomaar rood. En waarom zou hij zo naar zijn broertje staren? Hij lijkt heel onzeker,' zei Georg.
'Jou ontgaat echt niets,' lachte ik.
We keken allebei naar de tweeling, die uit het water waren gekomen en op hun handdoeken gingen liggen. Zoals altijd lagen ze dicht bij elkaar maar er was toch iets anders.
'Bill, ben jij verliefd op Tom?' vroeg Georg ineens.
Bill's ogen gingen wijd open terwijl hij wat woorden stotterde. Ook Tom keek geschrokken maar zei niets.
'Wat? Haha, natuurlijk niet, Georg. Doe niet dom,' lachte de zwartharige.
Het viel me op dat hij slikte, iets wat erop wees dat hij nerveus was. Had Georg dan toch gelijk? Ik kon het me bijna niet voorstellen.
'Inderdaad. We zijn een tweeling, Georg. Doe niet zo dom,' lachte ook Tom nerveus.
Ik keek Georg aan en hij knikte kort.
'Shit, het is dus waar,' zei ik.
'We moeten er iets aan doen. De wereld accepteert zoiets niet en ik wil ze dat verdriet besparen,' zei Georg.

Het was al laat geworden. Enkele lichtjes branden naast het zwembad, wat het gezellig maakte. Ik zat op de rand van het zwembad met mijn benen in het water. Georg was naar binnen gegaan om wat frisse biertjes te gaan halen. Tom en Bill zaten ook met hun benen in het water en waren elkaar aan het pesten. Ze duwden elkaar zacht, porden elkaar in hun zij en lachten vrolijk. Ik vond het altijd schattig dat ze zo close waren maar een twincest relatie moest ik proberen kapot te maken, voordat iedereen ze gaat verstoten. Ik zuchtte diep uit. Ik wilde zoiets lief eigenlijk niet kapot maken.
'Wah, Tom!' gilde Bill plots.
Zijn broer had hem in het zwembad gegooid.
'Dan ga jij er ook in, hoor!'
Hij trok aan Tom's been, zodat die er ook in viel.
Nee, ik wilde zoiets lief echt niet kapot maken. Hoe kon ik er dan voor zorgen dat hun harten niet gebroken werden?

Reageer (4)

  • XhumAnLIENx

    Laat ze gewoon samen zijn, ze doen toch niemand kwaad door van elkaar te houden??? Toch!:8
    Anyway , snel verder gaan! xxx

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    O.o ik had juist van georg en gustav wel verwacht dat ze het zouden accepteren...

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    yep waarom zijn sommige mensen daar lastig in

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • EwigLiebe

    pff waarom kunnen mensen niet gewoon accepteren -.-''

    snel verder :)

    x' vanavond nog een hoofdstuuuk?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen