Foto bij Four - Bill Kaulitz I love you!

Voor de makkelijkheid voor mij bij het schrijven en voor jullie om te lezen spreken de jongens van Tokio Hotel ook gewoon Nederlands (want het zou kunnen dat sommige lezers geen Engels en/of Duits kunnen lezen)

(p.s zouden jullie als jullie een typ fout zien dat willen melden in een reactie ofzo? Ik wil namelijk met zo min mogelijke typ fouten schrijven)

Emily en ik lopen druk pratend door de gang, we zijn zo druk bezig met praten dat ik niet zie dat er iemand door de gang loopt.

"Sam pas op!" "Wat?"
Maar voor dat Emily nog wat kon zeggen liep ik als tegen die andere persoon aan.
"Ik zei dus:'Sam pas op!' Maar ja laat nu maar""Ja laat nu maar ja, uhm sorry ik zag je niet... Oh my god....Emily dat is Bill, oeps, nu voel ik me echt zo stom" 'Hey het geeft niet hoor dat je tegen me aan liep" "Oh my god, I love you!"

Emily gaf me ineens een por in me zij en ik wist meteen dat ik weer wat stoms had gezegd.

"Ow sorry zei ik dat nou hard op?" "Ja, maar ik krijg dat soort dingen wel vaker te horen, maar wat doen jullie hier eigenlijk?" "Backstage kaarten" zegt Emily... "Ahaa oke, dan zijn jullie zeker Emily en Sammy?" "Ja ik ben Sammy en dit is Emily" "Oke leuk jullie te ontmoeten, niet dat ik jullie na het concert ook wel had kunnen spreken, want jullie zijn dus die meisjes die straks een Meet and Greet met ons hebben" "Jep dat zijn wij dus" zegt Emily.

Ik sta Bill nu alleen nog wat afwezig aan te staren, zonder maar iets te zeggen.

Reageer (2)

  • FansKaulitz

    woewww verderr :D

    1 decennium geleden
  • xzaynloverx

    hem aanstaren is het liefste wat ik doe:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen