Foto bij Het LA moord district deel 2

een verhaal over een jongen die midden in het LA moord district woont,, dit is het verhaal hoe hij het aanschauwt/ (dit is niet een waargebeurt verhaal!)(ik plaats laatste zin van deel 1 in het begin ik vind het dan makkelijker op te pakken ^^)

mijn moeder vind het ook vreselijk dat ik er zo makkelijk over kan praten. maarja de een kan het makkelijker dan de ander toch?!

We zijn nu een paar dagen verder.. de vrouw die ik die paardagen terug hoorde gillen lag een dag dood op de grond, de politie en de ambulandse kon er niet bij komen. nouja het kan me eigenlijk niks schelen.. mijn moeder en ik leven nog. we moetten voor ons zelf zorgen en samen staan we sterk. mijn moeder kijkt me ongelovig aan en zegt "Devin, wil jij voor mij eventjes boodschappen doen?" en ze duwt het boodschappenlijstje in mijn hand. "Ehm ja tuurlijk" zeg ik er maar op want ik weet dat als ik zeg dat ik geen zin heb dat ik een gigantisch probleem heb.. Ik trek mijn net nieuwe blauwzwarte nikes aan en draag mijn zwemshort en een dun wit shirt, het is buiten 39.4 graden BAH wat warm nouja ik heb geen keuze. Ik neem het geld van mama over pakt de boodschappen tas en loop de deur uit. Ik moet nu nog minimaal een kwartier fietsen door de drukte van LA.. eenmaal toen ik in de winkel was wou ik er niet meer uit zo lekker koel is het hier binnen! nouja wat moet ik halen: soupgroente, vermecelli, een fles spa, soupvlees, stokbrood, kruidenboter, chips, cola, snoepjes en safari. oke het is iniedergeval zeker dat mijn moeder vanavond soup wil maken. nouja lekker toch? ik zoek de spullen op die ik moet hebben en denk "shoot ik kan geen safari voor mijn moeder mee nemen want ik ben nog geen 21", "nouja toch proberen maar denk ik maar zo want de vorige keer kreeg ik het ook gewoon zo mee..." terwijl ik alles op de loopband zet en weer inlaad als het gescant is zie ik vanuit mijn ooghoeken grote mensen ruzie maken met een andere kassiere, ik laat van schrik de vermecelli vallen, ik doe alles snel in mijn tas, reken af en loop snel naarbuiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen