Het LA moord district deel 1
Ik herrinner het me als de dag van gister die gil recht over straat..
dit is niet de eerste keer dat ik het hoor, nee elke avond is het opnieuw zover...
Ik woon in een achterwijk van LA,,
zoals iedereen het noemt... Het LA moorddistict..
Het is een koude winteravond en op mijn mobieltje te zien is het Zondag 4Februari
Ik woon pas net een half jaar in LA, en het bevalt me niks 'savonds overdag is het nog wel een beetje te doen je loopt een beetje door de stad netals iedereen of je bent aan het gamen tv kijken bellen of whatever.
maar 'savonds kan je niet meer overstraat, dan is het ook verboden om je huis uit te komen, maar sommige daredevils wagen het er af en toe nog eens op. maar ik zal het niet doen als ik jou was. en wat nou als je honden hebt? hoe moet je die dan uitlaten als je 'savonds niet naarbuiten kan?
nu op het moment is het 19;23 het is allang donker.. en vanaf dat het donker is ga je niet meer naarbuiten, dat kan nog wel eens je leven kosten
Eergisteren was het toen ik die gil hoorde wat ik zonet al verteld had, het klonk als een jonge vrouw van ongeveer 21/22 jaar die gil ging door merg en been... zo eng enger als meestal, we hoorden pistoolschoten en daarna hoorde we meer ge gil maar ditkeer was het niet alleen van die vrouw... ik ren naar het balkon om te kijken of ik wat zou zien zonder te weten wat de gevolgen zouden kunnen zijn, zien ze dat ik het zie ben ik de volgende dag als ze me tegen komen ten dode opgeschreven
mijn moeder trok me van het balkon af en gilde "Je had wel dood kunnen zijn!" en "Pas eens wat meer op!"
ik keek mijn moeder bang aan en zei "Maar mama,, ik was nieuwschierig die gil van die vrouw kwam me zo bekent voor" waarop mijn moeder andwoorde "Devin, all die gillen lijken op elkaar, je kan niet zomaar 'savonds op het balkon staan of naarbuiten dan ben je ten dode opgeschreven" Ja mama zei ik maar om van het gemekker aftezijn.
mijn moeder is een lieve vrouw maar een beetje voorzichtig geworden sinds papa door het LA moorddestrict is omgekomen. nouja het LA moorddistict? naja de moordenaars die door het LA moorddestrict rond bivakeren in de nacht, voorzover ik kon zien waren het lange mannen met mutsen op, Ja ze worden niet herkent, erg cliche, maar ze worden niet herkent.. maar ik was aan het vertellen dat mijn moeder erg voorzichtig is.. ja dat kwam omdat mijn pa dood is. mijn moeder vind het ook vreselijk dat ik er zo makkelijk over kan praten. maarja de een kan het makkelijker dan de ander toch?!
Er zijn nog geen reacties.