Foto bij 3

Hij is zo lekker he:9~

3
Als ze eindelijk pauze heeft ziet ze de Cullens. Ze loopt naar ze toe en zegt: “Heey Emmet, Rosalie, Jasper, Alice, Edward, Bella en Renesmee of beter bekend als Nessie.
Jammer dat Jake er niet is of zie je hem na school?”
Alle Cullens zijn sprakeloos.
Ze denkt expres jaaaaaaaaaaaa hoe zou ik jullie nu kennen he Edward. Lekker in mijn hoofd aan het wroeten?.
Edward begint te lachen om haar gedachtes en zegt: “Dat zou ik inderdaad wel willen weten en nee lekker is anders hoor.”
“Mooi zo”
De andere Cullens snappen er niks van en vragen allemaal tegelijk iets.
“Waar hebben jullie het over?”
“Wat ben jij?”
“Hoe ken je ons?”
“Stop ik kan maar een ding tegelijk beantwoorden hoor. Wij hebben het over het feit dat ik Edward irriteer door aan iets te denken, ik ben gewoon een mens dat ruiken jullie als het goed is ook anders is er iets mis en ik ken jullie via mijn vriendje maar dat vertel ik later Emmet.”
“Hoe weet jij mijn naam?”
“Mijn vriendje vertelde mij dat als ik een gast zag die op een beer leek met zwart haar het dan Emmet was en dat kan klopte.”
De Cullens barsten in lachen uit om die opmerking
“Maar als ik jullie was zou ik weg gaan aangezien de zon zo meteen verschijnt en niet verdwijnt voor zes uur.”
“Hoe weet je dat? Ben je een...”
“Nee, ik ben geen Alice ik ben gewoon goed maar ik ga me afmelden aangezien ik een wolf ga voorstellen aan mijn moeder dus gaan jullie mee spijbelen of niet?” Zegt ze in ademhaling.
“Oké, we gaan mee.”
“Tot zo Cullens”
De Cullens gaan weg dus sms’t Thymara Seth.
Heey Seth,
Ik ga spijbelen dus je kan me of nu ophalen of niet.
In beide gevallen gaan we naar mijn huis:P.
XxT

Zedrukt op verzenden en gaat naar de balie.
“Goedemiddag mevrouw ik voel me echt niet goed..."
"Je ziet er niet zo goed uit meid ga maar gauw"
Na zich af te hebben gemeld loopt ze het terrein af naar Seth die net aan kwam rijden.
“Heey schoonheid.” En hij kuste haar teder op haar mond.
“Heey Sethje.” En ze kust hem terug.
“Let’s go to my house.” En ze pakt de helm van hem over en stapt achterop bij Seth. Als ze bij Thymara’s huis aankomen, komt haar moeder al naar buiten.
“Thymara Solange heeft de post gebracht en…Oh je hebt iemand bij je”
“Heey mam dit is Seth en ik ga het hem zo vertellen en hij gaat het heus wel begrijpen joh.
Misschien mag hij zelfs wel mee gezien ach dat vertel ik zo meteen wel. Laat me die brief nou maar lezen. Ze zijn wel heel erg laat vind je niet? De lessen zijn al een week begonnen als ik daar aankom.”
“Waar hebben jullie het over? Ik snap er niets van. Waar zijn de lessen al een week begonnen?”
“Dat vertel ik zo meteen wel. Mam ik moet je iets vertellen namelijk dat Seth een soort van weerwolf is....”


Hoe gaat ze reageren?? (oke het is echt voorspelbaar maarja:P)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen