11.
Tom reed richting Liv haar huis terwijl Liv naast hem vanalles aan het vertellen was. Ze was echt dronken maar besefte daar zelf nies van, het enige wat ze wou was Tom vergeten en nu had ze zelf voorgesteld om te laten slapen. Ze wist zelfs niet eens meer waarom ze het hem überhaupt had gevraagd maar ook Tom wist niet waarom hij had toegezegd. Hij was er zeker van dat hij verliefd op haar was, hij had dit gevoel nog nooit eerder gehad maar hij moest haar kwetsen. Als hij het niet zou doen, dan kon hij een toekomst met Tokio Hotel wel vergeten. ‘We zijn er!’ Liv keek blij op en stapte uit. Het was duidelijk dat de alcohol haar in een roes bracht. ‘Kom.’ Liv glimlachte naar Tom en nam enthousiast zijn hand waarna ze zo naar binnen liepen. Wat Liv niet doorhad, was dat de paparazzi een perfect zicht had op dit tafereel. Tom keek kort om en sloot toen de deur. Hij wist niet wat er nu ging gebeuren tussen hem en Liv maar de pers zou er wel een verhaal van maken, een verhaal dat David wel aan zou staan. ‘Wil je iets drinken?’ Liv liep naar haar bar en dronk een grote slok uit een fles wodka. ‘Oh oh, jij hebt genoeg voor vanavond gedronken.’ Tom liep naar haar toe en trok de fles uit haar handen. ‘Tohooom!’ Liv keek hem smekend aan en probeerde de fles uit zijn handen te trekken, zonder resultaat. ‘Hup, het is bedtijd voor jou.’ Tom keek haar aan en duwde haar lichtjes richting de trap. Het was al diep in de nacht en het werd tijd dat Liv eens zou gaan slapen, ze zou morgen een kater hebben. ‘Ik wil niet slapen.’ Ondanks haar protest liep Liv de trap toch op, gevolgd door Tom. Ze besefte helemaal niet wat ze deed maar ze voelde zich opgewonden. ‘Je blijft toch slapen hé?’ Liv keek Tom aan, die op zijn beurt knikte. Hij kon haar zo niet alleen laten, ze zou morgenvroeg wel iemand kunnen gebruiken die een ontbijt voor haar klaarmaakt. ‘Goed, want ik wil niet alleen zijn.’ Liv had alle controle verloren, ze besefte niet meer wat ze deed. ‘Ik wil een spelletje spelen.’ Liv liep met kleine stappen naar Tom toe terwijl ze de haar zwart golfje uitdeed. Ze wist maar al te goed dat Tom haar lichaam sexy vond, en daar ging ze nu gebruik van maken. ‘Ik weet dat je wilt.’ Ze glimlachte speels terwijl ze uit haar witte rok stapte wat ervoor zorgde dat Tom het inderdaad echt wil. ‘Tom, je bent verliefd.’ Tom probeerde de stemmetjes in zijn hoofd te negeren, hoe kon hij nu neen zeggen tegen haar? ‘Ik wil je.’ Liv stond nu alleen nog maar in een sexy lingeriesetje voor hem wat ervoor zorgde dat Tom niet echt helder na kon denken. ‘En ik weet dat jij mij wil.’ Met die woorden maakte Liv haar bh los, wetende dat Tom nu helemaal niet meer terug kon krabbelen.
‘Liv.’ Tom zijn stem was hees, schor. Zijn mannelijkheid vertelde hem dat hij het moest doen, hier was hij immers voor gekomen. Zijn hart vertelde hem dat hij nu moest stoppen, dat hij gaar gewoon moest instoppen en onder op de bank gaan slapen. ‘Kom dan.’ Liv was echt alle controle kwijt en ging wijdbeens op de rand van haar bed zitten. Als ze nuchter was geweest, dan had ze Tom niet eens mee naar huis gevraagd, ze had immers geprobeerd hem heel de avond te negeren. Tom keek met water in zijn mond naar Liv die uitdagende bewegingen maakte. ‘Oh god, Liv…’ Tom kreunde zacht bij het zien van haar borsten.
Reageer (3)
Ik hou er wel van dat ik niet weet wat gaat komen.
1 decennium geledenSuper als verhalen mij zo in spanning laten.
Snel verder!
x
Hmmm, Ik heb eigenlijk geen idee voor je volgende stukje xd <3
1 decennium geledenAan de ene kant vind ik het wel leuk dat je ons de keuze laat, maar aan de andere kant: het is jouw verhaal, jouw verhaallijn en ook jouw keuze. Het staat je vrij te schrijven wat je wil en voor mij hoef je niet te schrijven wat lezers 'verlangen'. Ik hou ervan om verrast te worden (':
1 decennium geledenIk snap wel dat Tom het moeilijk heeft en in een dilemma zit. En ik weet ook niet wat hij gaat doen nu. Dit is nieuw voor hem en dat stemmetje in zijn hoofd stuurt hem erop aan om het dit keer anders te doen en hem niet te laten verleiden, maar 'gewoontes' doorbreek je niet zomaar - vooral niet als je zo'n versierder bent en hij van de manager zo 'bruut' moet spelen.
Ik laat me wel verrassen in het volgende deeltje (': (ik weet het, daar ben jij lekker veel mee, maar dit soort dingen kun je nu eenmaal van mij verwachten).
<3.