lize.
Ik loop naar de uitgang en dan wordt ik tegengehouden door Harry. ‘Lize, ben jij dat?’vraagt hij ‘ahn dus je kent me toch nog?’ ‘wat doen jullie hier?’ ‘gewoon vakantie en jullie?’’ even tussen al die drukte vandaan.’ ‘ik ga maar is naar huis gaan. De anderen zitten vast op mij te wachten.’ ‘ga ze anders halen en kom naar nummer 208’ ‘da is toevallig. Wij zitten in 200’ ‘tot straks’’by’ Ik loop traag naar ons huisje. Het heeft toch geen zin om me te haasten. Als ik binnenkom zitten ze allemaal tv te kijken.

Harry.
Larry Stylinson is op verkenning van de camping terwijl de rest tv blijft kijken. We staan wat te praten als ik in een knuffel getrokken word. Louis en ik bekijken het meisje en dan zegt Louis:’wie ben je?’ ‘ahn ok kennen jullie mij niet meer? Dan zal ik jullie met rust laten.’ Zegt ze terwijl ze zich omdraait en wegloopt. Kan dat Lize zijn? Denk ik in mijn eigen. Maar Lize had toch blond haar? Maar aan haar lichaamsbouw, grote en kledingsstijl te zien is het Lize. Ik loop haar achterna en grijp haar bij haar pols en zeg:’Lize ben jij dat?’ ‘ahn dus je kent me toch nog?’’wat doen jullie hier?’’gewoon vakantie en jullie?’’even tussen al die drukte vandaan.’’ik ga maar is naar huis gaan. De anderen zitten vast op mij te wachten.’’ga ze anders halen en kom naar nummer 208’’da is toevallig. Wij zitten in 200’’tot straks’’by’ ze loopt weg en Louis vertrekt ook. Plots zie ik Layla. We hadden afgesproken en samen gaan we nog een wandelingetje maken. “waar zit je met je gedachten?” vraagt ze wanneer we bijna bij 208 zijn. Ik buig voorover en zeg haar in haar oor:”bij Lize. Je zal haar straks wel zien want ze komt met haar vriendinnen tot bij ons. Zij heeft het langste haar.” Ze knikt en we gaan naar binnen.

Reageer (2)

  • LouiTie

    Snel verder! :) xx

    1 decennium geleden
  • Bluecarrot

    hihi snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen