Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 86

sorry dat het zo lang geleden is
reacties?

Tom pov: Gustav die uit het raam keek schrok opeens op. Gustav: verstoppen! Hij deed snel het gordijn terug dicht en het licht uit terwijl jullie je ergens verstopten. Je hoorde Gustav nog ergens tegen knallen en toen was het muisstil. Je hoorde de voordeur open gaan en niet veel later knipte het licht aan. Iedereen: suprise! Je zag dat ze zich kapot schrok en zo bleef ze nog een tijdje staan tot ze door kreeg wat er aan de hand was. Demi: aww jongens! Sam: groepsknuffel! Meteen liep iedereen op Demi af en kwamen we terecht in een groepsknuffel. Ze lieten haar los en je gaf haar snel een kusje. jij: gelukkige verjaardag schat.
Demi pov: Je had juist iedereen bedankt toen Bill riep: cadeautjes! En hij kwam meteen hevig met een pakje naar je toe gerend maar Sam was hem voor. Bill: hé! Sam stak haar tong naar hem uit en je lachte eens. Je maakte al de cadeautjes open en toen kwam Tom voor je staan met zijn cadeautje. Tom: alsjeblieft schat. Je zag Bill wel heel dicht opeens bij jou staan. Je draaide je naar hem en zag hem over jou schouder meekijken. Bill: komaan, maak open! Je lachte eens, Bill was weer eens veel te nieuwsgierig en je deed maar snel het doosje open. Je verschoot toen je zag wat er in het doosje lag. Het was een prachtige ketting en je keek Tom dankbaar aan. Tom: vind je hem mooi? Bill: ja!!!! Je sloeg je hand tegen je hoofd en iedereen begon te lachen terwijl Tom, Bill raar aankeek. jij: hij is prachtig. Tom kreeg een grote lach op zijn gezicht en deed de ketting bij je aan waarna je hem teder een kus gaf. Bill: jongens kom! jij: hoezo, gaan we ergens heen? Tom: ja. jij: naar waar? Tom lachte geheimzinnig en jullie stapten in de auto’s. jij: krijg ik een hint? Je zag Tom nadenken en daarna zijn hoofd schudden. jij: niet eerlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen