Sorry zo lang maar men pc doet weer ambetant!!

Mattie!!!!
De volgende morgen

Je wordt wakker door een zonnestraal die op je oogleden schijnt.
'Hmmm...'
Je draait je om en je ziet Bil nog vredig slapen. Je geeft hem een kus op zijn wang en je staat op. Je gaat vandaag naar je opa en oma en natuurlijk Matie!=p Je kleed je aan en je doet je make-up op. Je gaat naar beneden en niemand is al opgestaan behalve Gustav die op een houten stoel de krant zit te lezen.
'Hoi Gustav'
'Yo zo vroeg wakker?'
'Ik kon niet slapen door de zon!!'
'Ooh! Hier is een boterham!!'
Hij schuift met zijn hand de bord naar je toe.
'Dankje'
Je eet rustig je boterham op en Tom komt als 1 ste naar beneden. 'Raar normaal is Bill altijd eerst maar ik denk dat hij al wakker is en met de make-up bezig is.' denk je.
Bill komt net de keuken binnen met slaapoogjes, warrige haren, opgedroogde kwijl langs zijn mondhoek en alleen een boxer aan.
'Of niet' Denk je.
'Amai zo vroeg op Tom' vraagt Gustav.
'Kon niet slapen door die kut zon'
'Me 2' zeg ik.
Bill komt naar me toe en geeft me een zoen.
'Goeiemorgen'
'ook Goedemorgen'
De rest komt ook naar beneden. En jullie eten rustig jullie ontbijt op.
Je hebt ondertussen vertelt dat je naar je oma en opa gaat en iedereen wilt ook wel eens mee. En de meisjes reageren weer over enthousiast.
Jullie zitten nu ondertussen in de auto opweg naar jou opa en oma. Het is eigenlijk niet zo ver want ze wonen in Berlijn.
Jullie zijn er eindelijk aangekomen en de deur gaat al direct open.
Opa en Oma staan in de deuropening. Je loopt naar hun toe en je knuffelt hun.
'Wat lang niet gezien!!' zegt ze.
'Echt joh!!'
De anderen kijken zijn ogen uit.
'Wat heben je oma en opa een groot huis zeg!!!' zegt Tom met grote ogen.
'Jaah ik weet het'
Opa en Oma: Kom binnen.
Jullie gaan naar binnen. Matie komt naar je toe gelopen met zijn kleine beentjes. Nou hij is maar 5 jaar oud.
'Peggy!!!!!' roept hij terwijl hij aar je toe loopt.
'Hee!! Mijn kleine makker!!!'
Je heft hem op. Leonie: Ooh wat is hij cute!! Hey je bent groot geworden!! Je neemt Mattie op je arm naar de woonkamer. Op dat moment besef je dat je iemand mist.
'Waar is Thomas??'
'Hij zit nog op internaat.' zegt Oma Patrice.
'Oohnee hé!! Moet ik die nog eens afhalen?'
'Jaah!!' zegt Patrice
'Ohja vergeten laat ik eens mijn vrienden eens voorstellen. Dit is mijn vriendje Bill *bloos* ,dit is Tom,Georg, Gustav en de anderen ken je wel hoor. Deze jongens hebben een eigen band die noemen Tokio Hotel.' zeg je.
Matiie loopt naar Bill en kijkt naar Bill. Bill ziet het en lacht naar Mattie.
'WAAAAH!!! Er is een leeuw hier!!! Hij gaat me opeten!!' schreeuwd Mattie bang door de woonkamer heen. Bill kijkt Mattie verbaasd aan. Mattie loopt naar je toe en houdt zich vast aan je been.
'Mattie!! Dat is Bill, hij is geen leeuw dat is gewoon zijn imago.' Zeg je lachend.
'Maar toch hij lijkt op een leeuw!!' zegt hij bang en hij klamt nog vaster aan je been. Je tilt hem weer op en je geeft het aan Leonie.
'Kan je hem even bijhouden, ik moet die Thomas weer gaan rijden. Een 18 jarige jongen die nog niet kan rijden.' zeg je terwijl je je met je ogen rolt. Ik ben 17 en dus rijk ik had een uitzondering dat ik vroeger mag rijden.
Je gaat naar Bill en je fluisterd in zijn oor: Ga je mee Thomas halen want ik wil even alleen zijn met jou en het is een hele lange rit?
Bill lacht.
'Natuurlijk fluisterd hij terug.
'Patrice ik en Bill gaan Thomas afhalen hé.'
'Oké veel plezier!!'

Reageer (1)

  • SXbilly

    super, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen