[TH26]When I looked In The Wrong Bandroom... I Saw The Most Beatiful Of The Whole World...
halloo ben er weer sorry gisteren was Halloween en was vet eng joh in die ene straat!!
Do you wanna come back to us???
Jullie zijn eindelijk uitgezoend en dan krijg je een telefoontje.
Je voelt je mobiel in je broekzak trillen.
Je neemt het uit je broekzak en je gaat op de gang staan.
'Hallo?'
'Ooh hey Paige!!'
'Hey oma en opa'
'We willen eens weten wanneer je eens terug komt naar ons want Mattie mist je erg.'
'Ooh, jaah vergeten, ik was vergeten dat jullie naar Berlijn zijn verhuist. Euhm...Ik mis Matiie ook erg hoor maar ik mis jullie en zeker Matiie ook!! Ik kom morgen wel naar jullie oké?'
'Zo snel als het maar kan en natuurlijk mag dat morgen!! Mattie zal blij zijn dat je komt!!!'
Ondertussen is Bill ook de gang in gekomen en begint in je nek te zoenen. Waar je absoluut niet tegen kan en je begint te giechelen.
'Wat is er zo grappig?' Vraagt oma Patrice.
'Ooh..haha..niks...maar..ik..haha..ga op hangen tot morgen!! Doei!! Opa en Oma ik van jullie!!'
'Wij ook hoor en baai!!'
Je klapt je gsm dicht en en je doet het weer terug in je broekzak.
'Stoute Bill!! Hoe durf je mij te zoenen terwijl ik aan het bellen ben!!'
Bill lacht en gaat weer verder in je nek te zoenen. Je lacht en je geft Bill een zoen op zijn mond.
'Euhm...Waarover ging dat telefoongesprek??'
'Ooh jaah vergeten ik wilde vragen of je mee gaat naar mijn Opa en Oma!!'
'Natuurlijk ga ik mee!!'
'Oke en nog iets euhm...die weddenschap vanmorgen, is dat goed dat we die even uitstellen??'
'Oké dan Als je er niet klaar voor ben zal ik wel wachten!! ' zegt Bill teleurgesteld.
Je hoort Bill teleurgesteld zuchten.
'Ik zal wel zeggen wanneer ik er klaar voor ben!! '
'Oke dan!!' zegt hij wat vrolijker.
Je kijkt even op je horloge en ziet dat het al best laat is.
'Euhm...zullen we niet slapen??'
'Ja is goed!!'
Jullie gaan naar boven en je gaat direct in bed liggen.
'Zo moe?'
'Uhu!!' zeg je terwijl je je hoofd dieper in het kussen drukt.
Bill komt naast je liggen en je valt als een blok in slaap, opweg naar dromenland.
Er zijn nog geen reacties.