[TH25]When I Looked In The Wrong Bandroom.... I Saw The Most Beatiful Of The Whole World.....
trallalalalalalalaalalallallalala
fock off!!
Jullie komen het huis binnen. Je slaat de deur achter je dicht. Je gaat naar boven naar jouw logeerkamer en je haalt je mp3-speler naar boven van je koffer. Je zet rustige muziek op en je pakt een blinddoek en je bindt het rond je ogen. Je gaat op bed zitten in kleer-maak-zit. Je begint de ontspannen door rustig in-en uit te ademen. Ik heb meestal een rare techniek om alles te vergeten maar zo helpt het altijd bij mij. Ik heb een blinddoek genomen zodat ik lekker kan ontspannen en ik niet snel afgeleid kan worden en muziek gewoon voor de lol! Maar je moment wordt prettig verstoord door Leonie die binnen komt gestormd. Je doet je oortjes uit maar de blinddoek laat je hangen voor de fun.
'Nooit gehoord van kloppen!?'
'Heb ik gedaan maar je zei niks!!^^'
'Kan!'
'So weer aan het ontspannen?'
'Jaah'
Ondertussen hoor je wat gerommel.
'Euhm...Leonie? Wat ben je aan het doen?'
'Ikkeuhm...'
Je haalt je blinddoek weg van je ogen en je ziet Leonie overal tussen snuffelen.
'Zo te zien ben je iets aan het zoeken' zeg je lachend.
'Jaah euhm....Het klinkt misschien beschamend maare...euh...Heb je nog condooms?'
'Wat moet ik daarmee? Ooh ik snap het!!' zeg je halflachend terwijl Leonie je blozend aanstaart.
'Wacht even!!'
Je gaat je kamer uit en je stapt de woonkamer in waar iedereen onderuitgezakt op de zetel zit.
'Hey Jongens en Meisjes!! Hebben jullie nog Condooms voor Leonie??!' zeg je lachend, halfwiebelend met je handen achter je rug.
Leonie komt beschamend achter je staan.
'Ik heb er nog een hoor!!' zegt Stella met haar hand in de lucht.
'Jij! Condooms?' zeg ik lachend.
'Sind wanneer gebruik jij dat?' vraag je nog altijd lachend.
'Je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren tussen deze jongens' zegt ze terwijl ze naar de jongens wijst.
De jongens kjiken verlegen naar beneden en ondertussen is Leonie haar geduld aan het verliezen.
'Kan het niet wat sneller' zegt ze opdringerig.
'Aah Tommyboy wacht op je boven of wa?' vraag je lachend terwijl je je ondraait en naar haar wijst.
Stella komt naar je toe en duwt het in je hand.
'Hey ik heb da nie nodig hé, je moet niet aan mij geven maar aan Leonie!!' zeg je lachend.
Stella neemt het uit je hand en geeft het aan Leonie die vervolgens snel met een condoom naar boven spurt.
'En niet te luidt hé zodat we niet kunnen slapen!! En IEUW IEUW IEUW!!! Ik heb een condoom aangeraakt!!' zeg je terwijl je snel naar de kraan spurt.
'Seg Paige doe normaal!! Het zat nog in dat verpakking!!' zegt ze.
'Nou en verpakking of niet het blijft smerig!!' zeg je terwijl je hand insopt met zeep en dan afspoelt en dan afdroogt.
Je ploft tussen Bill en de andere behalve Tom nouja je snapt het wel hoor!! Je neemt de afstandbediening uit Bill's hand en je zapt er mee.
'Hey wie heeft gezegd dat je dat zomaar mag doen?' vraagt Bill nep-boos.
'Ooh sorry!! Wat wil je er voor terug?'
'Een kus'
Je geeft hem een kus op zijn wang.
'Ik wil het op mijn mondje' zegt hij met een kinderlijke stem.
Je schiet in de lach en je geeft Bill een zoen op zijn mond dat uitdraaid tot een tongzoen.
Gustav: Aah!! Ik ga naar mijn kamer, ik heb echt geen zin in geklier.
'Ik kom mee!!' zegt Georg tegen gustav en vervolgens staan de meiden ook op.
Je steekt je middelvinger op naar hun 4'ren terwijl je verder blijft doen.
Er zijn nog geen reacties.