Foto bij 018

Lachend pakte ik de onderkant van de blouse en trok hem over Harry's hoofd heen. Mijn blik bleef even hangen bij zijn six-pack maar ik wende snel mijn blik af. Ik trok de blouse aan die nu warm was en naar Harry rook. Snel en onopvallend rook ik eraan en knoopte hem dicht. 'We kunnen.' zei ik en liep de hotelkamer uit. Met een hele groep liepen we naar het strand waar de leraren en een aantal leerlingen al zaten. 'Wij gaan zwemmen!' riep Mai en trok me mee naar het water. Ondertussen trok ik mijn blouse weer uit en gooide die op het strand neer. Mai rende het water in en begon te gillen. 'KOUD!' gilde ze en ging met haar hoofd onderwater. Ik begon keihard te lachen en liep het water in. 'Mietje.' zei ik en dook het water in. Natuurlijk had ik het niet koud en dat maakte het alleen maar leuker. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen. 'AAAAAA KOUD!' gilde ze en snel rende ze weg. Ze ging onderwater en begon te zwemmen. Ik draaide me met mijn rug naar het strand toe en begon te lopen. 'Niet te ver!' riep onze leraar maar ik negeerde hem. 'Andy!' riep Mvr. White. 'Niet. Te. Ver.' Ik draaide me om en keek de leraar die het wist van me aan. Hij knikte dus draaide ik me weer om en liep verder. 'Mai. Tot zo.' zei ik en dook onderwater. Snel zwom ik een heel stuk en kwam toen weer bovenwater. Ik keek naar het strand maar alle mensen waren toen alleen nog maar stipjes. Ik grinnikte en zwom weer terug. Ik keek vijftig meter van te voren waar Mai was en zag haar samen met Niall en Harry in het water staan. Ik ging onderwater en zwom op ze af. Ik zwom om ze heen zodat het leek alsof ik van achter kwam en kwam boven water.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen