jejej jojojoj kij,kijk rgjdfhgudfh sorrry had er even zin in!!

love in the air?


She's is finally gone!!
Je leunt naar voor en je springt van het brug af. Je valt in het water. Je valt diep in het water. Het is onmogelijk om naar boven te komen met veel adem. Je laat je zinken in de diepte. Nog 10 seconden en je adem raakt op.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Men adem geraakt langzaam op. Ik voel me langzaam naar boven stijgen. Voor ik bewusteloos val van te weinig adem voel ik nog iets tegen men hoofd. Dan wordt het zwart voor men ogen.

May pov. (we gaan een beetje terug spoelen van terug met Ashley)

Je hoort de deur dichtslaan. Je kijkt naar de woonkamer en daar staat Tom met een opname bandje. Ik: Tom? wat moet je met een opname bandje? Tom: Ik weet het niet, Paige kwam huilend aan mij afgeven. Je zet het opname op en je hoort het hele gesprek met Ashley. Ik: OMG!! Bill moet dit weten!! Tom: Nog niet!! We zullen hun straks wel vertellen, eerst moet hij afkoelen want straks krijgen we hier nog klappen. Jullie hebben al 3 uur gewacht. Tom: Hij zou wel al afgekoeld zijn zeker? Kom we gaan naar de kamer. Jullie lopen naar boven en jullie doen de deur open. Daar zitten Bill en Ashley te zoenen. Bill: Nooit gehoord van privacy? Ik: Bill nu even geen grappen!! We hebben iets belangrijks te vertellen!! Bill: Maar... Tom: Kom op broertje!! En hij sleept Bill aan zijn arm mee naar beneden. Hij duwt Bill in de zetel. Bill: Waarom zo dringend? Tom: Om dit!! Hij laat het opname horen. Bill kijkt met grote ogen naar het opname. Bill: Hoe kom je daar aan? Ik: Paige heeft het gegeven! Bill: Het is gewoon flauwekul! Tom: Bill noem je dat flauwekul, Ze huilde en liep de deur uit. Noem je dat flauwekul? Bill: Nee maar... Tom: Denk na! Dat is Ashley op de tape, ze heeft zelfs nog bewijs en daar twijfel je aan?? Bill!! Hoe durf je!! Bill: Je hebt gelijk!! Ooh man!! Wat ben ik toch een stom kop!! Ik ga haar buiten zetten!! Wat heeft ze mij toch misbruikt!! Bill rent naar boven en na een tijdje hoor je heleboel geschreeuw en gerommel. Jullie lopen de gang in. Daar zie je Ashley's kleren allemaal over de trap en haar koffer van de trap af geduwd. Daar bovenaan zie je Bill schreeuwen tegen Ashley. Je doet de deur open en je houdt de deur open. Bill: ZORG DAT IK JE NOOIT TERUG ZIE!!! En hij slaat de deur hard toe. Ik: oke dat is opgeruimd maar nog 1 ding. Tom: en dat is? Ik: We moeten nog Paige terug halen. Bill gezicht veranderd van verbaast naar droevigheid. Jullie hebben iedereen bijeen geroepen. Jullie wachten nog even voor het geval dat Paige nog terug komt. Maar jullie hebben al een hele dag gewacht en nog geen spoor van Paige. Het is al avond en laat. Bill eeft al een paar keer naar Paige gebelt maar steeds neemt ze niet op. Opeens gaat Leonie gsm af. Ze neemt op. Leonie doet teken dat het Paige is. Jullie luisteren aandachtig naar de gsm. Na dat de gsm bijna een rondleiding heeft gehad bij iedeeen wilt Paige even met je spreken.


ik: Hallo?

Paige: Hey May

ik: ooh Paige!

Paige: May kan je iets voor me doen?

ik: Ja natuurlijk!!

Paige: Wil je voor mij goed op de band passen!!? Als ik er niet ben?

IK: Jaah natuurlijk!! Maar kom je niet terug?? Bill mist je erg hard!!

Paige: Nee ik zal er niet zijn!!



*tuut tuut*

Je staart beduusd naar de gsm. Wat is ze van plan?? Leonie: En? Ik: ik weet niet ze hangt meteen op.
Opeens horen jullie een dringend nieuws bericht op de tv. Meneer: Er is een dringend nieuws bericht, een jongeman heeft een meisje ongeveer van 17 jaar oud. Van een brug gesprongen, deze opname is nog niet lang geleden stiekem op genomen. Je ziet een opname. Iemand is van een brug gesprongen. Maar dan dringt het pas door. "Ik zal er niet zijn!" galmd de stem van Paige door je hoofd. Ik slaak een gilletje. Iedereen kijkt me verschrokken aan. Ik: Ik weet waar Paige is. Dan rinket de huis telefoon. Je neemt op en je hoort de politie aan de andere kant. Poli: Hey zijn jullie Dead Angels? Ik: Jaah!! Poli: Nou er is ene Paige Schulz is van een brug afgesprongen, ze ligt nu in het Schetz-ziekenhuis. Ik: Is ze wakker? Poli: Jaah ze is wakker gelukkig is ze op tijd naar het ziekenhuis gebracht want anders zou ze nu niet wakker zijn. Maar we moeten ophangen, we hebben nog andere taak te doen!! *tuuttuut* Je hangt op en je verteld de anderen het nieuws. Jullie rijden meteen naar het ziekenhuis. Je gaat naar de balie en je vraag waar Paige is. Ze geeft het nummer van de kamer en jullie stappen in de lift om naar het kamertje te gaan. Jullie komen daar aan. julie zien Paige op een wit bed zitten.

Paige pov.

Je hoort de deur open gaan. Je kijkt naar de spiegelm en via de speigel kan je zien wie er binnenkomt. Je ziet Leonie en de anderen en ook Bill is er bij. Je bent blij dat ze er zijn maar ook niet want Bill heeft je erg gekwetst. Leonie en May lopen naar je bed. "Alles goed Paige?" vraagt Leonie. Ik: jaah hoor alleen veel water in mijn maag. Bill staat er een beetje beschaamd bij. Tom ziet je kijken en zegt dan: Hey iedereen we zullen maar eens gaan en hij doet een onopvallend teken dat ze jij en Bill alleen moeten laten. Iedereen stemt in en gaan de deur uit. Het blijft even stil. Ik: Kom maar als je wilt ik bijt niet hoor. Bill komt langzaam naar je toe en nu staat hij recht voor je neus. Bill: Ik wil zeggen dat het me spijt. Wat ik allemaal tegen jou heb geschreeuwt. Ik: Het is niet herg hoor!! Bill gezicht klaart op en daar is de glimlach waarvoor je bent gevallen. Bill: Vrienden?? Ik: Sure!!=D En julie schudden je handen. Derest komt weer binnen. Ik: amai wat een goede timing? Tom: Is alles goed tussen jullie? Ik: Jaah!! Een verpleegster komt de kamer binnen. Je mag naar huis als je al het water hebt overgegeven hebt! Volgens het dossier heb je al 3 keer moeten overgeven dat is normaal jaja dus nu moet je nog 1 keer overgeven en dan mag je naar huis!! IK: ooh dat is geen probl...Je voelt iets opkomen en je rent snel het bed uit naar de WC. Je geeft over in de WC. Je komt de badkamer uit. Ik: ik haat zout water!! Verpleegster: Dat is nou goed al het water is uit je maag dus mag je naar huis gaan. Pak maar je spullen en moven!! Ik moet lachen om de enthousiasme van de verpleegster. Iedereen helpt een handje en in mum van tijd is het klaar. "Als ik thuis ben ga ik Bill helemaal voor me winnen!!" denk je in jezelf. Je begint te lachen in jezelf van die gedachte. Tom: Wat is er zo grappig?? Ik: niks gewon een binnenpretje. julie zijn thuis aangekomen en je gaat naar boven om te sla^pen want je bent al aardig moe. Dat is eigenlijk niets niets!! Het is al 3 uur 's nachts. Je valt in je bed en al snel val je in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen