[TH18]When I looked in the wrong bandroom... i saw the most beautiful of the whole world...
help me find my self please?
thats me
Tom's advice
Jullie hebben eventjes in de café gezeten maar snel moeten jullie naar Berlijn gaan. Jullie hebben in de vliegtuig gezeten. Om middernacht zijn jullie in Duitsland aangekomen. Jullie krijgen een taxi die jullie direct en jullie koffers naar het vermelde adres van Tom en Bill's huis. "Je moet eens Paige zien zo erg voor haar!!" fluisterd ze tegen Stella. Je hebt gehoord wat ze zeggen maar je negeert ze en kijkt verder uit het raam. Je hebt momenteel geen zin in praten. Het enigste dat je wilt is dat je hart weer terug heel is. Je krijgt al tranen in je ogen als aan die gedachte denkt. Had ik toch hem vanmorgen niet moeten kussen wat ben ik toch een stomme kieken! De hele rit was stil behalve dat Leonie af en toe iets fluisterd tegen Stella. De chauffeur roept dat jullie er al zijn. Jullie pakken jullie koffers en slepen het huis binnen waar iedereen al in de zetel bevindt. May: Zozo heeft de taxi vertraging?? We zijn hier al een kwartiertje. Ik: de chauffeur heeft een omweg gemaakt. Dat is alles daarom zo laat. Mag ik weten in welke kamer ik slaap in dit grote villa? Tom: Kom dan ik wijs wel de weg dan ben ik in ieder geval weg van die tortelduifjes hier. Bill: Ja en dan?? Ik: Hallo?? mag het niet wat sneller. Tom: Jaah schone slaapster. Ik: Je hebt mij niet eens zien slapen, hoe kan je nu weten van dat ik schoon slaap?? Tom: nooit van sarcasme gehoord? Ik: jaja mag ik nu gaan?? Tom loopt voor je een gaat de trap op. Je volgt hem en dan kom je na een paar gangen voor een grote deur te staan. Tom: Hier is je kamer zager, het heeft een eigen badkamer een ligbad en ja de rest zal je wel ontdekken!! Tom geeft je de sleutel en je opent de deur. Ik: amai dat is groot hier!! Tom komt de kamer binnen en sluit de deur. Ik: euhm... lig ik soms samen met jou op de kamer?? Tom: nee hoor!! Ik wil alleen praten met jou!! "Waar over?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. Tom: Over Bill!! Ik: hoe weet jij dat ik.."Op Bill ben verliefd??" zegt Tom met een opgetrokken wenkbrauw. Ik: Jaah! Tom: Kom op ik heb u daarnet wel in de cafe zien bezig doen. Eerst iets liegen en dan nog blozen alsof dat niet verliefdheid is. Ik: oke ik geef toe. Ik ben verliefd op Bill die ik niet kan krijgen. "Hoe bedoel je dat je hem niet kan krijgen?" vraagt Tom die op een stoel gaat zitten tegenover je bed waar je nu op zit. Ik: Halllo?? Dat blonde griet Ashley!! Met dikke nep borsten!! Tom moet een beetje grinniken. Ik: tja!! Tom: kalm aan je krijgt hem heus wel hoor!! Want als hij er achter komt dat zij op Bill's geld uit is dan kan ze even goed het huis verlaten!! Ik: ja dat zeggen ze allemaal en hoe weet je zo zeker dat ze op Bill's geld uit is. Tom: kom op zelfs een blinde weet dat zo een soort type is altijd op iemand anders geld uit en zeker op beroemdheden zoals wij.
Ik: en als dat niet zo is? Tom: geloof me!! het is zeker waar!! Ik: en bij jou dan?? Tom: ik let op mijn geld!! Maar Bill let meer op of het exchte liefde is of niet geld speelt geen rol bij hem wel als hij er achter komt. ik: ooh!! oke dan bedankt voor advies!! Tom: no problem!! maar als er iets is je weet bij wie je terecht kan!! Ik: euhm...Donald Duck?? "Seg!! Lijk ik op een gans?? bedankt zeg!!" zegt hij nep-kwaad en beledigd. Ik: Donald Duck is geen gans het is een eend!! Tom: nou en!! Ik: ik dol maar met je!! Tom: jaa weet ik maar ik ga maa eens naar men kamer hé moet nog wat uitpakken hé!! Ik: Jaah oke dan!! ik ook en nog bedankt voor advies!! Tom: ja bye!! Hij staat op en loopt de deur uit. Nu ben je alleen in je kamer.
Er zijn nog geen reacties.