017
Niall trok Mai op zijn schoot en het zag er gewoon te schattig uit. Ik keek naar Harry en hij knikte richting de deur. Ik knikte en we stonden op en liepen de kamer uit. 'Wat hebben die twee?' vroeg ik aan hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik ga het haar wel vragen als ze klaar zijn.' zei ik en liep naar het tafeltje waar ik mijn lap-top op had gelegd. Ik klikte mijn afbeeldingen weer open en klikte een foto aan. Ik klikte verder en staarde naar een foto. 'Waarom is die foto zo bijzonder?' vroeg Harry die naast me was komen zitten. 'Dit is de eerste foto waarop ik lach na de dood van mijn moeder.' zei ik en keek er nog een keer naar. 'Het is een hele leuke foto.' zei hij en ging tegen me aan zitten. Ik zette de lap-top zo neer dat hij de foto's beter kon zien en klikte verder. Bij elke foto vertelde ik een klein verhaaltje. Na een halfuurtje moesten we naar het strand. Ik liep naar de badkamer toe en trok mijn bikini aan. Daarna liep ik terug naar de slaapkamer toe om mijn blouse te pakken. Het was de blouse die ik van mijn neef had gejat/gekregen en die ik altijd aandeed naar het strand. Hij viel ruim over mijn kont heen dus ik vond hem prachtig. Ik liep naar mijn bed toe, waar ik de blouse op had gelegd, maar toen ik aankwam, was hij weg. Ik zocht in mijn koffer maar kon hem niet vinden. Ik draaide me om en schoot keihard in de lach. 'Harry wat heb je aan?' vroeg ik en probeerde mijn lach in te houden. 'Een blouse.' zei hij en plukte eraan. 'Maar die is van mij.' 'Ow vandaar dat hij op jouw bed lag. Maar het is een mannenblouse.' 'Weet ik. Ik heb hem van mijn neef en doe hem altijd aan naar het strand.' zei ik en liep naar hem toe.
Reageer (1)
Leuk!
1 decennium geleden