[TH13]When i looked in the wrong bandroom... I saw the most beautiful of the whole world...
sorry dat die vorige zo kort is maar ik moest weg!!
Tokio Hotel
what must i say to my wife??!
"Je kunt hem een glaasje water geven en wachten tot hij niet meer dronken is." zegt Bill als hij naar de jongen kijkt. ik: nogmaals bedankt!! Bill: ach het stelt niks voor! Je neemt een glaasje water van een waterpomp dat toevallig naast je staat. De jongen wordt langzaam nuchter. de jongen: waar ben ik? ik hurk langs hem.(jhaah Bill heeft hem op de grond gelegd.) ik: Je bent op de gang. "Hoe kom ik hier?" vraagt hij met een vragende blik. "Dat......euhm....ikkeuh..." zeg ik stotterend met een geschrokken blik. Je hebt eigenlijk de vraag niet verwacht. "Heb ik je iets ergs aangedaan??" vraagt de jongen geschrokken. "nou..euhm..." zeg ik aarzelend. "Als dat zo is sorry hé, ik was dronken, ik had geen controle over mezelf echt sorry" raast hij aan 1 zin door. "Ik ben ook getrouwd, hoe kan ik nu men vrouw uitleggen wat er gebeurt is?" zegt de jongen bang. "zeg dat je dronken was en jezelf niet meer in handen hebt." zeg ik kalm. de jongen: Dat zal ik doen!! De jongen staat op en zegt dat hij naar huis moet. Hij rent naar de uitgang om de hoek. Je kijkt de jongen na tot hij de hoek om is. Je staat langzaam op en Bill kjikt naar je. Je kijkt recht in Bills ogen en je doet je best om niet te verdrinken in zijn mooie bruine ogen.
Er zijn nog geen reacties.