Shake Shake Shake Shake it!!

Help Me!!
Ursula zucht en ploft op mijn bed. Alle spullen heeft ze een mooi plaatsje gestoken in mijn kast. Goed verborgen. 'Nu nog even een telefoontje plegen..................en voilà heb een afspraak met hem.' Lacht ze. Ze klapt haar gsm dicht en kijkt me aan van de spiegel. 'Je weet toch dat je zo in de cel zou belanden als er iemand achterkomt!' zei ik tegen haar. 'Schat, je weet toch dat we de zelfde lichaam hebben?! Dan is het evengoed dat jij in de cel geraakt!! Als ik mijn missie gedaan heb dan verdwijn ik wel zonder enkele spoor.' lacht ze gemeen. 'Jij...Gemene kreng!!' roep ik. 'Je hebt het tegen jezelf meid!! Ik ben jou' zegt ze terwijl ze haar nagels glasscherp vijlt. 'Wacht maar!!' roep ik. Ik probeer een logische oplossing te zoeken om mijn lichaam terug te krijgen. Als ik het weet ga ik lopend tegen de wand van mijn hart lopen. Ik loop er door en heb meteen de controle over mijn eigen lichaam. Maar na enkele seconden wordt ik verstoten uit mijn lichaam en beland ik weer in dezelfde plek als toen. 'Schat, het is hopeloos, ik ben sterker!!!!' lacht ze. Ik zak door mijn knieën met mijn handen voor mijn ogen.

'Wat heb ik toch gedaan?'

Reageer (6)

  • Vlriee

    GA dooor.
    ik adore je quizzen. <3

    1 decennium geleden
  • yufreak

    snel verder gaan

    1 decennium geleden
  • Beccaa

    Verder ! laat je dan iets weten in men gastenboek? :D

    1 decennium geleden
  • Fassy

    verder ik ben wanhopig

    1 decennium geleden
  • jnaaPrincess

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen