I Wanna Make Love Right Now Na Na Na Na!!

I Found Her There In A Corner
Lottie Pov

Ik lig nog steeds in een hoekje te wenen. 'Alsjeblieft laat dit stoppen en breng me terug naar Mammie' huil ik. Een zwarte gedaante komt naar me toe en in mijn hoofd hoop ik dat het mijn mammie is maar spijtig genoeg is het een andere vrouw met blond haar. Ze pakt me op en zet me op haar arm. Nog steeds ween ik. 'Ssst, stil maar je bent veilig hier' sust ze tegen me. Nog steeds blijf ik huilen. 'Mammie!!' huil ik. 'Ben je je mammie kwijt?' vraagt ze lief. Ik knik terwijl ik met mijn handjes over mijn ogen wrijf. Ze streelt over mijn haartjes heen en loopt met mij op haar arm naar een lichtere plek. Het licht schijnt in mijn ogen waardoor mijn betraande ogen zichtbaarder is. De mevrouw gaat zitten op een zetel en wiebelt me zachtjes op en neer. Nog steeds blijf ik huilen als er veel mensen rondom me staan. Ik verberg me gezicht in haar nek om me te verbergen voor de mensen. Nu huil ik nog harder omdat het eng is. De mevrouw staat weer op en loopt naar een jongen toe met lang zwart haar. 'Ik heb haar gevonden in een hoekje hier vlakbij en ze was al aan het huilen maar ze stopt niet. Kan je haar helpen?' vraagt ze hopeloos. 'Tuurlijk' antwoordt hij terug. Hij spreidt zijn armen om mij op te pakken maar ik klam aan haar vast. Voorzichtig trekt hij mij van haar af en ik blijf huilen. De koudte voel ik ondanks ik niet meer wast klam bij haar.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen