Foto bij revenge

Weer na een maand een post! hopelijk vinden jullie het leuk;]

POV Lars.
Terwijl ik samen met Jaylana was, het meisje uit de discotheek genoot ik van het mooie weer. Het gezelschap van Jaylana was geweldig en de band was er goed. Ik had Samira na twee weken nogsteeds niet gesproken en zorgen maken deed ik niet, ik had geen gevoel meer voor haar en na een relatie van twee jaar was alles over, zij heeft het verpest niet ik. Terwijl ik Jaylana een knuffel gaf voelde ik me goed. Vreemd gaan was het niet, troost zoeken was het ook niet ik wist gewoon zeker dat ik niet verder wou met Ally en dus wou ik haar pijn doen, de pijn die zij mij twee weken geleden aan deed. Ik wou met Jaylana naar Barcelona gaan maar we kenden elkaar pas twee weken en dat zou te vroeg zijn. '' Waar denk je aan?" Vroeg ze terwijl ze haar lippen op de mijne plaatste. Duizenden vlinders vlogen door me buik."Aan hoelang wij samen gaan zijn." Zei ik lachend terwijl ik haar terugzoende. "Heel lang." Zei ze terwijl haar handen onder me shirt verdwenen, dat we in het openbaar waren maakte haar niks uit want ze was nogsteeds even sexy en lekker als de allereerste nacht. Ik besloot toch maar te proberen of we naar Barcelona konden gaan. " Weet je FC Barcelona speelt over vier dagen, wat dacht je er van om er heen te gaan, samen?" Vroeg ik terwijl ik door haar haren streelde. " Nu al? we zijn net twee weken samen." Zei ze. "Mooie gelegenheid om dat te vieren toch?" zei ik terwijl ik haar zoende. "Weet je zeker dat je met mij wil?" Vroeg ze me." Heel zeker." Zei ik en gaf haar een kus in haar nek. "Dan ga ik super graag met je mee!" Zei ze. Terwijl we snel richting een reisbureau gingen boekte we twee tickets. "Onze eerste reis en zeker niet de laatste reis samen" Zei ik en gaf haar een kus.

Reageer (3)

  • Joshifer

    Ik voel een confrontatie aankomen.. en het zou maar goed zijn ook, als Ally hier achterkomt!! (duivel)

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    stomme Lars :(s
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    super geweldig mooi en goed geschreven (H)!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen