Xavier's pov
oke het is officieel volgende keer neem ik de bus, denk je bij jezelf. het het heeft een half uur lopen geduurd maar je bent eindelijk bij het ziekenhuis. je loopt naar binnen en vraagt aan de balie waar elise ligt. ze wijzen je de weg en je loopt er heen. als je naar binnen wilt word je door een arts tegen gehouden 'het spijt me maar je mag niet naar binnen ze heeft haar rust nodig' zegt hij 'het is al goed het is mijn vriendje' zegt ze. 'nou goed dan maar even' zegt hij en laat je naar binnen. 'zei je nou net vriendje?' vraag je voorzichtig 'ja het is toch zo' zegt ze, je oog valt op de bedjes in de hoek. 'ga maar kijken ze bijten niet' zegt ze lachen, je kijkt haar aan en geeft haar een kus. 'gaat lastig als ze nog geen tanden hebben' zeg je tegen haar en gaat kijken. je ziet dat ze beide wakker zijn en naar je kijken, de een heeft de zelfde blauwe ogen als elise maar de andere heeft grijze. 'ik wilde je nog wat zeggen' zegt ze tegen je. 'eee even wie is wie' vraag je dommig 'de rechter is Lilly en de linker is Marly' zegt ze, en kijkt naar buiten. 'ze zijn bijna net zo mooi als jij' zeg je en gaat naast haar zitten. 'wat is er je ziet er niet blij uit' zeg je 'dat ben ik wel echt waar, het is alleen dat ik bezorgd ben' zegt ze 'waarom ben je bezorgd dan?' vraag je.

elise's pov
Xavier kijkt je bezorgd aan.'mijn vader' zeg je 'je weet wat er in het begin gebeurde' zeg je en kijkt naar de baby's. 'als er iets gebeurd ben ik bij je' zegt hij. je werpt hem een glimlach toe. als een van de baby's begint te huilen sta je direct op en gaat erheen. 'shshshh' zeg je en probeert haar stil te krijgen. Xavier pakt Lilly en gaat naast je zitten. 'je bent de beste' zeg je. 'sorry maar jullie mogen niet naar binnen' hoor je bij de deur. je lacht zachtjes en loopt naar de deur. 'hoi jongens' zeg je 'aaah' zegt Loretta en iedereen kijkt haar aan. 'wat? het is toch zo' zegt ze. 'nogmaals jullie mogen niet naar binnen' zegt de arts 'mogen hun twee alsjeblieft wel' zeg je 'zijn het familie?' vraagt hij 'het is mijn broer en beste vriendin' zeg je 'nou goed dan' zegt hij en ze lopen naar binnen. 'hoi Xavier' zegt Nathan. 'wanneer mag je weer naar huis?' vraagt Loretta 'morgen als alles goed gaat' zeg je 'waarom zijn haar ogen zo grijs' vraagt Nathan 'dat wilde in nog zeggen' begin je 'alleen kwam er de hele tijd wat tussen, lilly is blind geboren'

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen