Three - Taxi Ride!
Emily en ik zitten al een tijdje in de taxi op weg naar de HMH als Emily opeens zegt: "Uhm Sam niet om het 1 of ander maar wij spreken geen 1 woord Duits" "Maak je nou maar niet druk, de jongens spreken ook Engels" "Ow trouwens Sam mag ik bij jou blijven slapen vannacht?" "Natuurlijk, als ik deze nacht te minste nog thuis kom" "Ow mevrouw jij hebt nu al te veel fantasie over wat er tussen jou en Bill kan gebeuren, maar ja Sammy be real" Ik lach en zeg: "Ik ben echt" "Ja je bent echt verliefd op Bill ja!" "Haha, ja dat ook, maar zeg jij nou maar niks Tom lover!" Emily bloost....
Ondertussen is de taxi gestopt voor de HMH, we betaalde voor de rit en lopen de concert hal in, er zijn al heel wat fans binnen....
"Pff Em het is druk hier joh!" "Ja nogal!" "Jammer voor hun dat ze nu nog moeten wachten en wij lopen nu gewoon lekker door" Emily lacht en samen lopen we door langs de beveiliging zo door naar de gang waar de kleedkamers zitten....
Ondertussen is de taxi gestopt voor de HMH, we betaalde voor de rit en lopen de concert hal in, er zijn al heel wat fans binnen....
"Pff Em het is druk hier joh!" "Ja nogal!" "Jammer voor hun dat ze nu nog moeten wachten en wij lopen nu gewoon lekker door" Emily lacht en samen lopen we door langs de beveiliging zo door naar de gang waar de kleedkamers zitten....
Reageer (2)
verderr
1 decennium geledenwie zit daaaaaaaaaaaar? bill kaulitz ??? zeg
1 decennium geleden