ik ga morgen om 4 uur s'ochtends naar Engeland, ik heb daar wifi maar voor maar een laptop per keer en dat gaat me zusje waarschijnlijk innemen maar als ik kan probeer ik zo snel mogelijk te posten, verder een fijne vakantie mensen

xxx Rebecca xxx

jude's pov
jullie beginnen met de wedstrijd en met de bal, alleen zijn ze sterker dan je dacht. en het staat al snel 1-0 en lukt het niet om te scoren. het gaat zo de rest van de wedstrijd en jullie hebben zo vaak geprobeerd te scoren. 'hey jude je hebt een sms' hoor je David zeggen en je bekijkt je telefoon. 'van wie?' vraagt loretta.'van mark' zeg je en leest het "we hebben Sue gered we komen nu naar jullie toe alleen Xavier is naar het ziekenhuis voor elise" 'ze hebben Sue en komen hier heen' zeg je 'mooi zo' hoor je zeggen, je kijkt om en bent verbaast over wie het heeft gezegd en je bent niet de enige. 'waarom komt Xavier niet' zegt David die over je schouder mee zit te lezen. 'dat is een domme vraag' zegt Caleb. 'nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wil winnen' hoor je aan de andere kant van het veld. je knikt en jullie lopen naar je positie. de wedstrijd begint weer en jullie mogen met de bal beginnen. voor je het weet lukt het iemand om te scoren. eindelijk denk je. het staat nu gelijk dat kan maar jullie mogen absoluut niet verliezen. je kijkt op als je voetstappen hoort bij de trap dinges of wat het ook was. je kijkt om en ziet de rest staan. je kijkt weer terug als je iemand via je ooghoek met de bal op je af ziet komen. je pakt de bal af en past hem naar voren. 'het gaat een stuk beter dan de andere helft' zegt David die naast je staat. je knikt en rent weer naar voren. je krijgt de bal weer toe gespeeld en je speelt hem door naar Axel, die probeert weer te scoren. het lukt een paar seconden voor het fluitsignaal gaat. als cellia los word gelaten loop je direct naar haar toe. 'het is ons gelukt jongens' hoor je mark roepen. je ziet dat Kyle het er duidelijk niet mee eens is. 'we gaan jongens' zegt hij en verdwijnt. 'kom jongens dan gaan wij ook' zegt mark. je knikt en loopt achter ze aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen