Foto bij Jealousy

Thank you, my dear new Abbo's!
Extra lang stukje als dank u en omdat ik pas rond 24u terug kan schrijven:)

Plots vroeg ik me af wat ik hier eigenlijk deed. Sex was niet het belangrijkste voor me en dit was ook niet de juiste plaats om liefde te zoeken, dus was ik hier zonder reden. Zo was ik niet. Ik duwde de vreemde jongen van me af. We waren ondertussen verplaatst naar zijn slaapkamer. Hij keek me verward en een beetje geïrriteerd aan.
'Stop, ik heb me van gedachte veranderd,' zei ik.
'En dat zeg je nu? Kom op, wat is er nu verkeerd aan om eens eventjes plezier te maken?' zei hij grinnikend.
'Ik ben niet op zoek naar 'eventjes een pleziertje'. Ik zoek naar iets dat voor altijd is,' antwoordde ik.
'Hoe oud ben jij? Zoiets als een liefde voor eeuwig bestaat niet. Stop met dromen'
'Ga nu van me af'
Hij klemde me vast doordat hij op mijn buik ging zitten. Dacht hij nu echt dat ik zo zwak was dat ik mezelf niet zou kunnen bevrijden uit deze greep? Dan had hij me onderschat. Ik sloeg met mijn vuist tegen zijn kaak, iets wat hij totaal niet verwacht had. Ik greep de kans en ging af het bed. Als afscheid gaf ik hem nog eens een schop in zijn buik.
'Dat komt ervan als je iets doet wat ik niet wil,' zei ik fel.

Een paar uren vergingen als sneeuw voor de zon. Ik wilde nog niet naar huis gaan want ik wist dat ik Tom nu niet in de ogen kon kijken. Hij dacht waarschijnlijk dat zijn klein broertje nog altijd zo onschuldig en puur was. Hij wist niet dat ik onreine gedachten over hem had en dat ik het liefst voor altijd in zijn armen lag. Ik liet een diepe zucht en wandelde dan toch maar naar huis. Ik miste mijn broer ook al wilde ik hem eigenlijk niet zien.
'Bill!' schreeuwde iemand plots.
Ik zag hoe Tom naar me toe gelopen kwam en een brede glimlach op zijn gezicht droeg.
'Wat is er zo belangrijk dat je als een gek naar me toe moet komen lopen?' lachte ik.
Hij glimlachte kort en probeerde op adem te komen.
'Waar was je de hele dag? Ik zocht je!'
'Wandelen'
'Wandelen? Jij?' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw.
Stiekem vond ik dat altijd schattig maar natuurlijk zei ik hem dat niet. Ik trok ook soms mijn wenkbrauw zo op, juist op dezelfde manier, maar als ik dan in de spiegel keek, dan zag het er helemaal niet zo schattig uit als wanneer Tom dat deed.
'Geo en Gus geven een klein feestje. Kom je ook?'
Natuurlijk was dat een domme vraag. Ik wilde altijd zo dicht mogelijk bij mijn broer blijven, ook al kon ik feestjes met veel drank niet echt uitstaan.
'Ok,' antwoordde ik kort.
Plots pakte hij mijn kin vast en trok mijn hoofd naar boven. Ik keek hem geschrokken en vragen aan, terwijl mijn hart een sprong maakte.
'Je hebt me nog altijd niet aan gekeken. Is er iets dat je me niet kan vertellen?' vroeg hij voorzichtig.
'Maak je maar geen zorgen, het is niks,' zei ik beschaamd.
Ik trok mijn kin uit zijn hand en staarde naar de grond. Ik wist dat ik nu zo rood als een tomaat zag en Tom ging zich waarschijnlijk wel afvragen wat dat betekende. Maar tot mijn grote verbazing zei hij niets en toen ik opkeek, zag ik dat hij bloosde en in het niets staarde.
'Tom?'
'Huh, wat? Sorry,' zei hij stotterend.
'Wat is er?'
'Niks. Ik moet nu snel naar huis om me nog om te kleden!'
Hij draaide zich om en rende sneller weg als een muis die gejaagd werd door een kat. Wat was er met hem aan de hand? Hopelijk had hij niet ontdekt dat mijn hart sneller sloeg toen hij mijn kin had vast genomen. Ik zou me dood schamen en dat zou ook ineens het einde van onze broederschap zijn. Als hij wist dat ik op hem verliefd was, dan zou mijn leven eindigen.

Het was 22u45 toen we bij het huis van Georg aankwamen. Zijn ouders waren enkele dagen op reis naar een natuurrijke omgeving en dus had Georg het huis voor zich alleen. De deur werd voor mij en Tom opengedaan. Een dranklucht drong mijn neus binnen en er waren een heleboel mensen aanwezig die ik niet eens kende.
'Kom binnen! Hier!' zei Georg, terwijl hij een flesje bier aan ons gaf.
'Wah, lekkere meiden!' zei Tom.
Hij rende naar een groepje meisjes die niet alleen in een make-up doos waren gevallen maar er ook overnacht hadden. Ze zagen er niet licht gebruind uit maar oranje. Als je dan naar de rest van hun lichaam keek, dan zag je hoe bleek ze echt waren. Ik liet mijn schouders hangen en zuchtte diep.
'Hey, het is de eerste keer dat ik jou hier gezien heb,' zei een dom meisje.
Ik wilde een scherpe opmerking geven maar slikte die in. Het was nutteloos om iemand te kwetsen want daardoor kreeg ik niet meer aandacht van Tom. Ik zag hem lachen in het groepje met meisjes, terwijl die halve hoeren helemaal over hem heen hingen. Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar en voelde me als een jaloerse idioot.
'Hoe heet je?' vroeg het meisje weer.
'Bill en jij?'
'Nathalie. Ik ben vorige week verhuisd en ken nog niemand in deze buurt. Heb je zin om me de stad eens te laten zien?'
Ik haatte het hoe ze probeerde lief te doen, terwijl ze mijn arm aaide en daarna mijn hand vast nam. Ook al stond er een schoonheid voor me, mijn ogen gleden automatisch naar mijn broer, die plots een heel sombere gezichtsuitdrukking had.
'We kunnen ons anders ook gaan verstoppen in een kamer boven?' zei ze verleidend.
Ze drukte zichzelf tegen me aan. Ik voelde ineens dat ze haar hand op mijn kruis legde en langs mijn onderlip likte. Voordat ik wist wat ik in deze situatie het beste kon doen, werd het meisje naar achter getrokken en weg geduwd.
'Blijf van mijn broer af, hoer!' schreeuwde Tom.
Ik schrok van zijn woedende lichaamshouding, het leek alsof hij het meisje elk moment kon gaan aanvallen. Alle andere mensen merkten het maar deden daarna ongestoord verder.
'Tom? Wat is er?' vroeg ik.
Eigenlijk had hij geen reden om dat te doen, ook al maakte het me stiekem wel gelukkig.
'Ze moet gewoon met haar vuile handen van ja af blijven'
'En wat als ik dat wilde?' vroeg ik.
Ik schrok van zijn gekwetste ogen. Zag ik dat nu juist?
'Tom?'
'Wel... Als dat is wat je wil, dan zal ik wel weg gaan,' zei hij droevig.
Hij stapte weer weg. Ik keek toe hoe hij een flesje bier uit iemand zijn handen trok en er snel van dronk. Nog geen kwartier later lag hij als een dode op de grond, met een ander flesje bier nog in zijn hand. Ik voelde me slecht, het voelde aan alsof ik de oorzaak was. Maar ik deed toch niets verkeerd? Hij ging toch ook met meisjes om?

Reageer (5)

  • DoNotBlink

    Tommie is lief

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xTessaa

    je bent echt supergoed! ik kan niet wachten tot t volgende stukje!!

    1 decennium geleden
  • Red_Velvet_

    Het is een superleuk verhaal, hier moet je verder mee gaan.

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    Ik kan niet wachten op het volgende deeltje.
    Maar goed even over het verhaal.
    Wat zijn ze verliefd op elkaar, en jaloers! Het moet ze zelf eigenlijk
    toch ook wel opvallen dat ze zo doen tegen over elkaar??
    Ach we zullen het wel zien. Goed geschreven!!

    xx

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Tom is zo lief!! en in love with Bill!
    Ik zie het echt al voor me, Tom die jaloers is op Bill en een meisje xx.
    Ik verlang al voor over 24 uurtjes! :( haha //

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen