Ten eerste wil ik me verontschuldigen dat het hoofdstukje zo lang duurde van mij. Ik heb daar goede redenen voor en een daarvan is dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Veel stres aan men hoofd en heel veel problemen. Mensen die het moeten weten, weten het dus vraag het me alsjeblieft niet. En voor de rest, enjoy dit hoofdstukje.

Het is inmiddels al avond en Tom en de rest maken zich klaar voor het concert. Tom maakt zich nog elke minuut zorgen of ik niet al moet bevallen, of ik geen pijn heb en dat soort dingen. Natuurlijk heb ik soms wel steken in mijn buik maar dat is normaal, dat betekend echt niet dat ik nu ga bevallen. Ik heb nog drie weken om te bevallen dus alles valt nog wel mee. 'Ben je klaar lieverd?' vraagt Tom me zacht en drukt een kus op mijn voorhoofd. Vanavond zou ik op het podium komen. Waarom weet ik nog steeds niet maar zal allemaal wel goed zijn. Ik ben gewoon blij dat ik Tom en de rest weer kan horen spelen. Levi komt glimlachend naar me toegerent en showt zijn kleding aan me. Tom heeft een pak gekocht in zijn maat en hem daarin aangekleed. Levi vond het helemaal te gek en begon te glunderen van geluk. Heb hem in tijden niet zo blij gezien.

Met Levi op mijn schoot kijk ik naar de vier jongens voor me. Wat ben ik toch ongelovelijk trots op hun. Hoe ze daar staan, hoe ze doen en hoeveel ze hier van genieten. Ze houden van alles wat ze doen en ze houden van de fans. Het laatste nummer is afgelopen en net als ik samen met Levi naar achteren wil lopen begint Tom ineens door de microfoon te praten. 'Lieve fans van ons, ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie komst' Luid geklap volgt en Tom probeert het publiek stil te krijgen. 'Zoals jullie weten heb ik al bijna twee jaar een hele leuke, lieve en geweldige vriendin' Iedereen begint luidkeels te gillen en verbaasd kijk ik Tom aan. 'Lieve Amynthas, zou je het podium op willen komen?' Een beetje verbaasd loop ik samen met Levi het podium op en ga voor Tom staan. Tom krijgt wat in zijn handen gedrukt van Tom en de rest van de bandleden gaan achter ons staan. Ik laat mijn ogen even door het publiek gaan en zie dan iedereen met open mond kijken. Verbaasd richt ik mijn blik weer naar toch en verschrikt valt mijn mond open. 'W.wwat doe je?' vraag ik stotterend en voel mijn handen zweten. Tom zit op zijn knieën en kijkt me met een glimlach aan en pakt mijn hand vast. 'Lieve Amynthas, we zijn nu al zolang samen en krijgen een klein wondertje. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou. Wil je alsjeblieft mijn vrouw worden?'

Reageer (7)

  • LoveTKaulitz

    oh so cute ga snel verder!!

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Ooh So sweet!
    Als het ietsje langer duurd voor er een deeltje is dan is dat helemaal niet erg. Je gezondheid gaat voor!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen