9.
‘Liv, ga je mee dansen?’ Chase glimlachte breed naar zijn collega en pakte ondertussen al haar hand. Liv liet zich lachend meetrekken naar de dansvloer. Na het etentje waren ze met een kleine groep naar een VIP-party gegaan en Chase had erop aangedrongen dat Liv mee moest gaan. Toen Liv uiteindelijk toegegeven had, had Tom besloten ook mee te gaan. Dit was de kans waarop hij gewacht had, nu werd zijn deelname aan de crew bekend gemaakt en werd hij samen met Liv gezien. Alleen had hij er niet opgerekend dat ze hem zou negeren, dat ze meer aandacht zou besteden aan andere jongens. Tom keek haar na terwijl ze lachend met Chase naar de dansvloer ging, door haar bewegingen vloog haar kleedje af en toe wat omhoog waardoor haar benen nog eindelozer leken dan ze al waren. Liv leek zich wel te amuseren in de armen van Chase maar wat Tom niet wist, is dat dit allemaal een toneelstukje voor Liv was. Liv voelde iets voor Tom, iets wat ze niet wou toegeven, aan niemand. Door te doen alsof Tom niet bestond, kon ze haar gevoelens negeren, of op zijn minst niet aan andere toegeven dat ze iets voelde voor Tom. ‘Aha, hij is dus goedgekeurd? Liv keek geschrokken op bij het horen van Chase zijn lachende stem. Ze voelde zich betrapt omdat Chase blijkbaar door had dat ze naar Tom zat te staren. ‘Ik vraag me gewoon af hoe ik met dat ga moeten acteren.’ Liv sprak het uit alsof het iets ergs was, alsof ze er niet naar verlangde te voelen hoe zacht Tom zijn lippen zouden zijn. ‘Oh, kop op, zo erg zal het wel niet zijn.’ Chase had even met Tom gebabbeld in het restaurant en was tot de conclusie gekomen dat hij het wel met hem kon vinden, vooral zijn seksistische grappen bevielen Liv haar beste vriend wel. Liv zuchtte en trok hem verder mee te dansvloer op, ze wilde dansen tot ze Tom helemaal vergeten zou, wetende dat ze hem niet kon vergeten…
Reageer (4)
Veel plezier in Turkije nog.
1 decennium geledenMooi deeltje!
Snel verder!
x
Haha, hij heeft haar vast door xd.
1 decennium geledenGa je snel verder <3?
xx
Prachtig !
1 decennium geledenNog veel plezier in Turkije!
Snel verder! <3
1 decennium geleden