Chapter 24
Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry!!!
Hier is dan eindelijk hoofdstuk 24!
Sorry dat het zo lang heeft geduurd. En datie zo kort is, ik zal echt snel een lang hoofdstuk maken, zodat jullie weer wat te lezen hebben!
Hier is dan eindelijk hoofdstuk 24!
Sorry dat het zo lang heeft geduurd. En datie zo kort is, ik zal echt snel een lang hoofdstuk maken, zodat jullie weer wat te lezen hebben!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Leuk leuk leuk!!!Gelukkig ga je door met het verhaal!Ik vind het verhaal gewoon mooier worden(of is dat de bedoeling niet!sorry...)Maar ga door,ik zit te popelen op het volgend hoofdstuk!
1 decennium geledenYAAAAAAY, eindelijk weer een deel!
1 decennium geledenHet is echt moeilijk om in het engels te lezen terwijl je Glee zit te kijken (de laatste aflevering van seizoen 3) terwijl Kurt aan het zingen is haha.
Het is moeilijk om dat zóiezo te lezen!
Anyways, ik vind het een beetje... vaag worden.
Niet slecht bedoeld, op een goede manier vaag.
Het is alleen, ik snap het niet meer.
Kan je het niet uitleggen of zo, of wordt het duidelijker in de loop van het verhaal?
Ik moet binnenkort ook maar weer eens wat activeren (:
Vlug verder!
x