Foto bij 101. || Rainbows ||

laatste stukje voor k naar t station ga!
(H)

"IK HEB AL BIJNA TIEN UUR NIKS GEGETEN. DAN KUN JE VERWACHTEN DAT IK HONGER HEB!" schreeuwde ik naar hem. Hij trok zich uit mijn greep en deinsde wat achteruit. "Easy Niall... We kunnen straks wat eten.... Hoop ik?" hij keek vragend naar Jennifer. Ze knikte. "Mijn broer heeft altijd wel wat in huis." stelde ze ons gerust. Nou, vooral mij... Want ik had echt honger... "Mooi zo." zei ik en liep langs de meiden en Justin naar voren. Ik begon vrolijk vooruit te lopen. Hoe eerder we er waren, hoe beter. "Euh, Niall?" Ik keek om. "Hier rechts." lachte Jennifer net toen ik de straat over was gestoken. Ik rende gouw terug naar hen toe en ging knorrig naast Justin lopen. "Is het nog ver?" vroeg ik en sloeg mijn arm om Jennifer's schouders. "Nee, hier de straat uit. Zie je dat appartement daar op de hoek?" ze wees ergens naar. En ik probeerde haar vinger te volgen, maar het lukte niet echt. Op de hoek...
"Die met die schutting?" vroeg ik. "Huh? Nee, die witte daar!" zei ze en pakte mijn hoofd vast om me de goeie kant op te laten kijken. "OH MIJN REGENBOOGPONY'S NOG AAN TOE, DAT IS GEEN APPARTEMENT, DAT IS EEN MEGA HUIS!" riep ik en keek met grote ogen toe terwijl we steeds dichter naderden bij het mega huis van Luke. Justin had het huis volgens mij nog niet eens gezien, want hij liep vrolijk te kletsen met Zarah. Ik hield mijn tempo iets in, zodat ik naast hen kon lopen. "Ja, dat is waar, maar ik denk niet dat je zomaar op straat ontdekt word." zei Zarah twijfelend tegen Justin. Ik begreep meteen waar ze het over hadden. "Zou Youtube misschien helpen?" probeerde ik me in het gesprek te voegen. Justin keek me weifelend aan en dacht na.

Reageer (6)

  • Perv

    NAWWWWWWH

    1 decennium geleden
  • philtatos

    EN NU KRIJG IK EEN SUPER GEHEIME RELATIE MET JUSTIN OMDAT IK SEXY BEN.

    uhm sorry, dat ik me zo onbehouwen gedroeg.... -_-

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    (cool)
    Ik weet niets beters te zeggen

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Hahahaha
    “OMIJNREGENBOOGPONY‘S“
    Ik lag helemaal dubbel vanwege dat stukje xD

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen