Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and sixty-two]

RAADSELTJE RAADSELTJE!
De Belgen moeten het antwoord zeker kennen.
Wat is groen en vermoord kinderen?

Roy en Ryan keken elkaar verschrikt aan.'Stil,'siste Ryan en hij drukte haar nog steviger tegen zich aan,'Misschien heeft Peter gelijk,misschien vermoorden we je toch wel,te zien wat er nu gebeurt.Maar je vadertje wilt dat niet.'Opeens klonk er gestommel in het kasteel, het leek wel alsof er stoelen omvielen en schimmen achter de ramen sprongen recht en liepen weg.'Ze komen ons helpen. Binnen een paar minuten zijn jullie gevangen. Of misschien verbrand. Je weet toch hoe Raven zal reageren, hé Roy?' Roy werd lijkbleek en zei iets in gebarentaal.'Dat is waar,'knikte Ryan,'Nù!' Hij liet Selena vallen en Roy duwde Peter op haar. Hij keek naar de deur van het kasteel, die openging en liep met Roy weg, het bos in, waarschijnlijk naar Andalusia. Ondertussen lag Peter wel nog altijd op Selena. 'Selena!'gilde Gabrielle en liep samen met de rest naar haar en Peter toe,'Wat is er?Oo..' Edmund keek geamuseerd naar hen:'Wat is er,Peet? Lukt het niet?''Ed,'siste Bella en gaf hem een stomp met haar elleboog.'O, wat?'vroeg Peter die nog in shock was van het voorval.'Pete, misschien is het beter dat je af me gaat?'stelde Selena voor. Peter knikte en stond op.'Ehm,'Alex wist niet hoe hij zijn mening moest verwoorden en schaamde zich een beetje,'Ik zou het wel appreciëren als je dit op een andere plaats zou doen..En met mijn zus' toestemming.'Neen!Dat is het niet!'zei Selena,'R..'Maar Caspian kwam er tussenin.'Wat was er te helpen,Selena?'vroeg hij en moest moeite doen om niet te gaan lachen.Edmund keek hem aan en ze begonnen te schaterlachen.Alex kon het ook niet laten en deed mee.'Jongens!'zei Susan dreigend maar ze stopten niet.'Hé!'riep Raven,'Ik denk dat het iets helemaal anders is,Caspian,jij hebt haar onderbroken.Jongens denken echt alleen maar aan die dingen!'Ze had expres geroepen zodat de jongens stil zouden zijn.'Ja,'was Nathalie het met haar eens en de rest,afgezien van Alex,Caspian en Edmund, knikten hevig,'Wat is er,Selena?Wat is er gebeurd?''Ja,meisje?'vroeg Megan bezorgd.'Het is Roy,'zei ze woest en greep Peters hand,'Hij heeft ons verraden..''Wàt?'vroeg Alexander niet-begrijpend,'Hoezo?''Ik was hier wat aan het mokken,'gaf Peter toe,'En dan kwam Selena eraan met de uitleg dat jullie mij en hem zochten.Maar dan zagen we Roy aan de rand van het bos praten met een Andalusiaanse soldaat,Ryan.We verstopten ons achter een boom. Hij vertelde alles tegen Ryan en toen ze Doctor Cornelius wilden vermoorden, sprong ik tevoorschijn. Ik werd gedwongen om mijn zwaard te laten vallen en ze wilden mij vermoorden, maar Selena riep. Zodra jullie kwamen duwden ze mij op haar en gingen er vandoor.''Sorry dat ik gelachen heb,'zei Alex met grote ogen,'Ik dacht dat er iets anders was.''Dat had ik wel door,'zei Selena en rolde met haar ogen.'Grote verrader!'zei Edmund kwaad,'Nu weten we ook waarom hij zo schrok van je draakformatie,Raven.Dat hij begon te schreeuwen.'Raven liet haar hoofd hangen.'Maar dat is gewoon omdat hij een vijand is,'zei Alex snel,'Want wat vinden wij nou van Daniël en Jake? Ik ga met hem vechten,zoveel is zeker.''Ik ook,'zei ze direct,'Hé,Peter,kan ik hen niet vinden in het bos en hen vermòòrden?Als ik draak ben?''Daar is het nu te laat voor,'zei Peter met zijn handen in zijn zakken,'Als jullie Selena hadden laten uitpraten zou het wel gelukt zijn.''Dan is er geen tijd te verliezen,'zei Lucy,'We moeten nù naar de vampiers,de soldaten,het leger kan hier morgen staan.'

Reageer (3)

  • Pylae

    Ik ben geen belg maar ik denk dat het is wat Nathalie zei. (flower)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Ik niet!!! ik voel me ontzettend dom:S Kun je het me alsjeblieft vertellen.

    Stop hem en nu mag je hem best vermoorden! ben van mening veranderd!

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ik weet het!
    Miraz in een groen pakje! (:
    Oeee, ik blijf gewoon van dit verhaal houden. <3
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen